Dorian Gray Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Velkommen til konkurranse 1 av mange mellom meg og retarden av en romkamerat jeg bor med (inspirert av Kenny vs Spenny) Dette går enkelt og greit ut på å holde seg våken lengst. Jeg har ingen tro på at denne konkurransen vil gå særlig bra da vi begge har drukket en del, men sånn får det være. Situasjonen er ihvertfall slik at den som sovner først taper. Vi har valgt å droppe straff denne gangen siden det er vår første konkurranse og vi egentlig ikke har forberedt oss. Man kan ihvertfall forvente flere slik konkurranser i fremtiden, da vi har mye fritid og et sterkt konkurranseinstinkt. Siden det er så store forskjeller på hvor mye vi sover så har vi valgt å godta følgende premisser: Jeg har sovet 6 timer i natt og våknet kl 1200. Han har sovet 8 timer i natt og våknet kl 0930. Klokken er nå 00:00 og konkurransen er i gang. Førstemann til å sovne taper. Bildeoppdatering kommer etterhvert. Vi oppfordrer selvfølgelig alle til å leke med hvis de ønsker. Let the games begin! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jaha, ja..oO *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Steffy, du er svak. Innrøm det. Jeg vedder en filmkveld på romkameraten din, uansett hvem han er. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dorian! *ser strengt på* Feil dag å konkurere på. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Woo! Er det med humiliation også? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Vi ser bra ut så langt. edit: Vi ble enig om å ikke ha en humiliation, men hvis han sovner først så vil ting skje. =D Endret 3. mars 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ...lol. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hm, tipper du vinner. Han andre ser trøttere ut Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oioi, jeg vet faktisk ikke hvem av dere jeg skal satse på. Like staute begge to. Men jeg liker at dere også drikker på en tirsdag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Det er tross alt vinterferie. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oioi, jeg vet faktisk ikke hvem av dere jeg skal satse på. Like staute begge to. Men jeg liker at dere også drikker på en tirsdag. *Sjekker klokka* Onsdag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Min personlige rekord er fra søndag morgen til torsdag kveld. Få se om dere klarer å slå meg! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva skal dere bedrive mens dere prøver å holde dere våkne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Sesong 1 av Lost. Jeg husker det som det mest spennende jeg noengang hadde sett, så jeg satser på at det fungerer. =D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 *Mine innlegg* Dere får ha det gøy og oppdater! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, genialt gutta, lykke til! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg frykter at konkurransen er over før den er begynt, min kjære roommate sliter allerede. Ikke overraskende, han vil nok tape konkurranser ganske konsekvent fremover. Hvis han ryker tidlig så tar vi en ny konkurranse imorgen. ^^ Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Heia room mate!!! stå nå på!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg sov i 3 timer i natt og har vært våken siden kl. 07:30. Når jeg våkner i morgen bør dere fortsatt holde på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå