PgUp Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvilket er det beste strategispillet, som også har en solid onlinedel? Hva med red alert 3? Spør om dette fordi jeg foretrekker å spille spill online, og er ute etter å utforske strategisjangeren igjen etter en god pause. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Starcraft Håper ikke det er lenge til SC2 kommer ut heller. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm, kommer ann på... Liker du sverd og buer og bygge baser anbefaler jeg Battle for Middle Earth 2: Rise of the WitcKing. Liker du skyting og eksplosoner anbefaler jeg Men of War. Du burde kansje prøve betaen da, så du ikke kjøper noe du ikke liker Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Enig i Battle for Middle Earth 2: Rise of the WitcKing. Et bra spill og har en fin online del. Ambefaler deg å prøve Warcraft 3. Endret 5. mars 2009 av Osecia Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Empire Total War har ingen spesielt god online del hittil, men den er heller ikke dårlig. Man kan spille landslag med opptil flere tusen folk mot hverandre og man kan spille sjøslag. Senere i en gratis oppdatering skal det komme multiplayer campaign. Spillet er episk og er noe du absolutt burde skaffe deg. http://www.metacritic.com/games/platforms/...e%20total%20war spillmagasinet gamer.no spillverket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Warcraft III: TFT! Tidenes strategispill. Lenke til kommentar
pettersen93 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Supremecommander, men bruker et par dager på og sette deg in i spillet. men det er veldig strategisk, bruker lang tid på et game, kan ta et par timer. Red allert3 ble jeg skuffet av, hadde store forventninger, men de ble ikke oppfylt. dawn of war 2, mange sier det er bra men jeg ble skuffet, på champaign styrer du noen grupper og er ikke strategisk,styrer bare abilitys, som er kjedelig i lengden. men på nett tror jeg det er ganske bra. Empire Total War: virker bra, det er på min kjøps liste. Lenke til kommentar
Sputnik92 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dawn of war 2 har en brukbar onlinedel Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Supremecommander, men bruker et par dager på og sette deg in i spillet. men det er veldig strategisk, bruker lang tid på et game, kan ta et par timer. Red allert3 ble jeg skuffet av, hadde store forventninger, men de ble ikke oppfylt. dawn of war 2, mange sier det er bra men jeg ble skuffet, på champaign styrer du noen grupper og er ikke strategisk,styrer bare abilitys, som er kjedelig i lengden. men på nett tror jeg det er ganske bra. Empire Total War: virker bra, det er på min kjøps liste. Dawn of War 2 er ikke strategisk sier du? Da tipper jeg du spiller på feil vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Og hvorfor tror du bare at det er bra online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå