Janmandelid Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har to stk Western Digital eksterne harddisker. Den ene er koblet med USB og den andre med Firewire. Jeg får ikke startet opp maskinen når den som er koblet med Firewire står i. Da står det bare Windows laster inn og jeg må restarte. Det er tydelig at det er noe som henger. Jeg har gått inn i BIOS og sjekket der, men Firewire er deaktivert som boot. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Hmmm...ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hmmm...ingen som har hatt dette problemet? Trenger du de hardiskene når du boot'er? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Trenger de selvfølgelig ikke, men det skal ikke være sånn. Er bare et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Trenger de selvfølgelig ikke, men det skal ikke være sånn. Er bare et irritasjonsmoment. Jaja, det skjønner jeg. Det skal jo f**n meg ikke være sånn! Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hei.du må inne i biosen å ordne boot order Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Har gjort det Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg sleit med noe av det samme når jeg hadde mine WD-disker koblet til laptopen. når disse var koblet til startet av og til ikke maskinen i det heletatt. bootscreenen gikk bare i det uendelige. av og til startet den, men det gikk gjerne 5 min. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Nettopp. Det er det som skjer. Bootscreenen går i det uendelige. Dama satte på pc'en, fikk tlf og måtte ut av huset i to timer, da sto den fortsatt sånn. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Ingen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Lov å bumpe når det har gått over en måned sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå