Leaf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg ny PC, og kjøpte da et Gigabyte GA-X38T-DQ6 som jeg tenkte var et godt valg. Kjøpte derfor med DDR3 minne fra OCZ. Det som skjedde var at dette kortet var DOA, og ser litt etter et nytt. Har sendt kortet tilbake til retur hos netshop.no, men vet ikke hva dommen derfra blir. Litt OT I dette forumet, men noen som har erfaringer med hvor lang tid slike ting vanligvis tar? Er ikke veldig tålmodig nå, ettersom ting som TG09 nærmer seg med stormskritt. Noen som har forslag til kort? Krav: Sokkel 775 X38/X48 (til supernød, P45) Dette pga at evt 2. skjermkort i CF får dårligere hastighet på P45 etter hva jeg har hørt. Må støtte DDR3-minne Pris: ikke mer enn 1500,- Aller helst 2xPCI-Express 16x Endret 3. mars 2009 av Leaf Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 netshop har en meget god retur ordning... sendte inn en mus dit for ca 1 år siden, og fikk ny på 3 dager uten noe tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå