mr x Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kan ikke se at det er så mye brdre grafikk enn det første spillet..di bør ta ut fingeren og lage en helt ny grafikkmotor... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hm.. det er visst en liten artikkel om hl2 på cnn's(!!) sider, som har de første ikke-scannede bildene http://money.cnn.com/2003/04/23/commentary...aming/index.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Monstrene på bilde 2 ser jo ut som noe tatt rett ut fra Starship Troopers. Som foressten er noen av det feteste du kan finne inne Scfi-Fi/Ultra Action filmer. Håper den blir bra og ikke skuff Venta så lenge og må vente enda lengre så da skal den være bra/state of the art Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Wohoo! Endelig! HL var grunnen til at jeg begynte å spille FPS, og endelig kommer oppfølgeren! En nesten for godt til å være sant! :) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kan ikke se at det er så mye brdre grafikk enn det første spillet..di bør ta ut fingeren og lage en helt ny grafikkmotor... Nøyaktig hva får deg til å si det der? Ikke bare er det en enorm forbedring fra originalen, det er også en helt ny grafikkmotor. Se litt nærmere på bildene. Da tenker jeg du skifter mening ganske fort. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 De sier kulene vil forlate merker på alt, men jeg lurer på om det vil si både entry og exit wounds? Det ser jo litt sånn ut på ett av bildene. Og jeg håper monstrene vil også oppføre seg litt "starship troopers", slik at når du skyter dem med hagle stopper de litt opp i ett halvt sekund og løper videre mot deg, og at du kanskje må skyte flere ganger på den måten. Det ville blitt skumlere slik, kanskje de tar mer skade ettersom hvor du skyter dem også? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kan ikke se at det er så mye brdre grafikk enn det første spillet..di bør ta ut fingeren og lage en helt ny grafikkmotor... Kødder du eller? Jeg syns det ser bedre ut enn Doom 3. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kan ikke se at det er så mye brdre grafikk enn det første spillet..di bør ta ut fingeren og lage en helt ny grafikkmotor... Håper du bare prøver og provosere. Hvem som helst kan vel se den utrolige forbedringen i grafikken fra Half-Life først ble sluppet... Sjekk dette for eksempel (litt dårlig kvalitet): Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 oh yeah.. Grafikken ser fantastisk ut Blir nok NV35 på meg for å trekke det der skikkelig ja... mitt Asus gf3 deluxe vil nok slite litt i oppoverbakkene... MvH. Beret Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 oh yeah.. Grafikken ser fantastisk ut Blir nok NV35 på meg for å trekke det der skikkelig ja... mitt Asus gf3 deluxe vil nok slite litt i oppoverbakkene... Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort som TNT. Et GeForce 3 skulle derfor gå helt fint. :wink: Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 kan ikke se at det er så mye brdre grafikk enn det første spillet..di bør ta ut fingeren og lage en helt ny grafikkmotor... Kødder du eller? Jeg syns det ser bedre ut enn Doom 3. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 bedre enn doom 3..tror ikke det...Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort ...doom støtter sikkert directx 9...man kan vel ikke få så mye ut av et spill som bare støtter directx 6..tror ikke di engang har kosta på seg quake 3grafikkmotor..p.s half-life 1..har jo bare quake 2 grafikkmotor..men er sikker ikke noe feil med gameplayen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 oh yeah.. Grafikken ser fantastisk ut Blir nok NV35 på meg for å trekke det der skikkelig ja... mitt Asus gf3 deluxe vil nok slite litt i oppoverbakkene... Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort som TNT. Et GeForce 3 skulle derfor gå helt fint. :wink: Har da fått med meg det Er jo HL-freak.. Men vil jo ha det optimalt seff Dem anbefaler 2.0ghz og GF4200 (tror jeg), og for å kunne maxxe det helt kjøper jeg NV35 Vil ha 85 fps i 1024x768... drittskjermen setter grensa på 85hz :{ mvH. Beret Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 bedre enn doom 3..tror ikke det...Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort ...doom støtter sikkert directx 9...man kan vel ikke få så mye ut av et spill som bare støtter directx 6..tror ikke di engang har kosta på seg quake 3grafikkmotor..p.s half-life 1..har jo bare quake 2 grafikkmotor..men er sikker ikke noe feil med gameplayen.. Half-Life2 ser bedre ut en noen quake3 motor. DX6 kompatibelt kort er nok absolutt minimums krav. Jeg vil nok tro at Half-Life 2 vil kreve (i likhet med Doom3) et DX8 kort for max detaljer. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 bedre enn doom 3..tror ikke det...Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort ...doom støtter sikkert directx 9...man kan vel ikke få så mye ut av et spill som bare støtter directx 6..tror ikke di engang har kosta på seg quake 3grafikkmotor..p.s half-life 1..har jo bare quake 2 grafikkmotor..men er sikker ikke noe feil med gameplayen.. noooo, hl1 bruker quake1 engine'n. quake 3 ser ut som søppel, spilt det i det siste? bildene fra hl2 ser lovende ut, mangfoldig bedre enn q3. at den støtter dx6 betyr ikke at den ikke støtter nyere, det kalles bakover kompatabilitet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 NoLimit_^.. Hvilket Magic kort er avataren din fra? Counterspell? Eller kanskje Power Sink? vet ikke, tok bare det første og beste fra gamespy.com Lenke til kommentar
tåa Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 bedre enn doom 3..tror ikke det...Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort ...doom støtter sikkert directx 9...man kan vel ikke få så mye ut av et spill som bare støtter directx 6..tror ikke di engang har kosta på seg quake 3grafikkmotor..p.s half-life 1..har jo bare quake 2 grafikkmotor..men er sikker ikke noe feil med gameplayen.. Nå roter du fælt. Tillat meg: Half-Life 2 bygger på en helt ny grafikkmotor, programmert av Valve selv. Denne motoren er laget for å kunne drives av et DirectX 6-kompatibelt grafikkort, men da må eye-candyen reduseres betraktelig. Selvsagt støttes nyere versjoner. Sannsynligvis vil 8.1 og delvis 9.0 tas i bruk, som tilfellet er med Doom III (uten at jeg vet med sikkerhet). Grafikken blir god, vær du trygg. :wink: Forresten bygde originalen på Quake 1-motoren. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dere aner ikke hvor mange ganger det har vært diskutert om hvilken grafikk motor half-life brukte. Så kan dere bare vær så snill slutte med å diskutere det :x Lenke til kommentar
christt Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Vi får satse på at den nye grafikkmotoren er litt mer robust slik at det ikke blir så lett å mekke cheats... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 bedre enn doom 3..tror ikke det...Vel, ifølge Valve skal Half-Life 2 kunne spilles med et DirectX 6-kompatibelt grafikkort ...doom støtter sikkert directx 9...man kan vel ikke få så mye ut av et spill som bare støtter directx 6..tror ikke di engang har kosta på seg quake 3grafikkmotor..p.s half-life 1..har jo bare quake 2 grafikkmotor..men er sikker ikke noe feil med gameplayen.. Feil......! PC Gamer artikkelen sier følgende: "More amazingly, HL 2 will not only take advantage of the next-gen capabilites of a P4 3.0 GHz-level system running the newest DirectX 9- powered 3D cards from NVIDIA and ATI, but also reportedly be fully scalable all the way back to a mid-range PC running a DX6-compatible TNT card. (We'll take Valve's word on it: we didn't witness HL 2 running on one of these puny systems, nor do we think we'd want to)" Du har blitt kraftig feilinformert.... Quake 3 engine kan reise, Valve har laget en helt ny engine med avansert fysikk, skjelett animasjoner og ragdoll effekter. Spillet er "...fully scalable all the way back..." til å kunne spilles på søppel maskiner, det vil da se horribelt ut. Ikke at den bare kan spilles med slike specs. Som artikkelen sier vil HL2 kunne kjøres optimalt på "the best of the best" av maskiner nå for tiden. Vær du trygg, HL2 vil kicke ass på alt annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå