TCi Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jaja da er de første bildene av HalfLife 2 kommet på nett. Sjekk de ut HER! EDIT: Her er litt annen info.. well it's nice to see G-man is back! Semi-confirmed rumour type things: There will be a Half Life 3 Half Life 2 comes out Sept. 30 Plot: There is a new alien invasion and some of the Xen aliens are now your allies. The game takes place in a Eastern European city. Game supposedly will be able to run on a DX6-compatible TNT card Mentions a more robust mod making expierence Cool in-game psychics update: hl2 has dust hl2 can be downloaded via steam or bought at a store the girl is a "non-playable buddy sidekick." Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ser unektelig pent ut, dette; så var det bare gameplayet, da! =) http://web.umr.edu/~cfili/shack/ Athelas Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 30 sept, lenge:/ menneh, var jo ikke så imponerende de screenys, prolly bare fake møkk også.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 30 sept, lenge:/menneh, var jo ikke så imponerende de screenys, prolly bare fake møkk også.. Nå er det jo bare scanna inn fra papir-utgaven da så du kan umulig si om noe om kvaliteten. Tviler igrunn på at de er fake siden PCGamer (blandt andre) allerede har sendt ut bladet til sine abbonenter. De forventet at de første bildene skulle være ute ganske raskt. Men for all del, hva vet jeg Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Klart det er ikke fake. Jeg kommer nok til å like Half Life 2 bedre enn Doom 3. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Monstrene på bilde 2 ser jo ut som noe tatt rett ut fra Starship Troopers. Som foressten er noen av det feteste du kan finne inne Scfi-Fi/Ultra Action filmer. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Monstrene på bilde 2 ser jo ut som noe tatt rett ut fra Starship Troopers. Som foressten er noen av det feteste du kan finne inne Scfi-Fi/Ultra Action filmer. Satt også og tenkte på det. Kongefilm. Kommer nok ikke til å kjøpe det. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvorfor i all verden ikke? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 http://www.eurogamer.net/content/p_half-life2_pc http://www.eurogamer.net/content/ss_half-life2_pc Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ENDELIG Jeg har gleda meg til dette Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Dette har vi venta på i 5 år! :o kult med såpass tidlig release-date i forhold til annonseringstiden... Men den er vel ikke HELT til å stole på? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kule bilder, virker veldig lovende egentlig. Håper det blir like bra som 1'eren Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 http://web.umr.edu/~cfili/shack/ Tom link? Per que? Vannet ser helt absurd fantastisk ut. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mystiskt at det kommer så tidlig... hvor lenge har det egentlig vært i produksjon? aner en flopp :-? Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mystiskt at det kommer så tidlig... hvor lenge har det egentlig vært i produksjon? aner en flopp :-? Tidlig? Når var det orginalen kom? Var det ikke 1998? 5 år mellom original og oppfølger er lang nok tid skulle jeg tro... :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mystiskt at det kommer så tidlig... hvor lenge har det egentlig vært i produksjon? aner en flopp :-? Ingen som vet hvor lenge det har vært i produskjon fordi Valve har holdt kortene tett til brystet. Min gjettning vil være lenge. 3-4 år vil jeg tro. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det har vært i utvikling siden Half-Life ble ferdig....altså snart 5 år Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 "I've got a bad feeling about this" men da kommer jeg jo til å bli utrolig glad om spillet regjerer Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 NoLimit_^.. Hvilket Magic kort er avataren din fra? Counterspell? Eller kanskje Power Sink? HL2 ser bra ut. Bare håpe det spiller bra også. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ser bra ut! Det er jo bra at det ikke er sånn superkrevende som doom 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå