inaktiv000 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Trenger forslag til et bra multimeter, som er godt nok for en som går TAF/elektro VGS med tanke på funksjonalitet og nøyaktighet Lenke til kommentar
V_B Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Tror ikke du trenger å grave så dypt i lommeboken når du skal velge multimeter. Du skal etter hva jeg kan se kun lære deg funksjonalitetene alla strøm, spenning og motstand. Du trenger nødvendigvis ikke kjøpe deg ett på biltema, men du trenger heller ikke gå for noe fluke. Finn deg ett i 700-800 kroners klassen, så har du ett som skulle være sånn tålig robust og nøyaktig (til hva du trenger) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Selv går jeg VG1 elektro og har denne (går ikke ann å linke til produkter på ELFA, start her og finn deg fram til den): Fikk den tilbytt av skolen ved skolestart, inntrykket mitt er veldig bra. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det går ann å linke til produkter på elfa. Nederst på produktsidene står det: "Direkte link til dette dokumentet" Ikke like enkelt som det var før, men det er mulig. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for tips Det skal være en gave, og 3-400 høres mer ut som min lommebok enn 7-800, men får man da noe bra? Hva er det man mister i forhold til et dobbelt så dyrt? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ah, det var ikke til eget bruk. Kjøp et ELFA instrument til han, det vil holde i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå