kesse Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dersom jeg leverer noen bilder for fremkalling på Torsdag, kan jeg få de innen Lørdag da?? Sent ute som vanlig når det gjelder gave Bor forresten i Oslo. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dersom jeg leverer noen bilder for fremkalling på Torsdag, kan jeg få de innen Lørdag da?? Sent ute som vanlig når det gjelder gave Ja, de fleste fotobutikker kan leverer på ca en halvtime om ønskelig. Koster litt ekstra, selvfølgelig. Elitefoto har ordinær levering på to dager forøvrig, altså trenger du ikke betale noe ekstra om du ikke vil... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis det er snakk om å kopiere papirkopier fra digitale bilder (ordet "fremkalle" blir litt feil her - bildet er jo allerede fremkalt) kan FotoKnudsen hjelpe deg. Paipirkopiene er klare innen en time. FotoKnudsen finner du en rekek steder i Osloområdet (og landet forøvrigt). Du kan også levere inn bestillingen hjememfra og hente den i avtalt butikk (da med ca 2 timers levering). Lenke til kommentar
Reb-st Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Besök nån av Expert butikerna i Oslo. Digikwikautomaterna framkallar på direkten och det kostar 1,- per bild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå