Gjest frustrert gutt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har et ørlite problem, med selvfølgelig en jente. Hehe Hun har type og jeg er ikke STORM forelsket eller noe i det hele tatt, liker henne litt, men hun har type og han er lissom en del av gjengen vår. So its definetly a no no, ettersom over halvparten av de folka ville ha endt opp med å hate meg Ok til problemet, jeg og denne jenta ble venner utrolig fort alt klikka, snappa, falt på plass veldig fort og vi kunne snakke om alt veldig tidlig i forholdet (vennskapsforhold) vårt. Begynte jo selvfølgelig å like henne LITT, men holdt det til det. Problemet ligger ved henne, hun er på en måte for klengete, for en venn, hvis dere skjønner.. Litt for vennlig, mange folk som ikke kjenner gjengen vår har spørt meg om vi er kjærester eller har noe på gang, etc etc. Når vi sitter og snakker så tar hun på meg.. mye, stryker meg lett over alt, spesielt på innsiden av låret. Når jeg snakker med jenter så er hun ikke langt unna og gjør alt for å distrahere meg uten at noen andre enn jeg legger merke til det. Da begynner hun å snakke med en annen gutt, mens hun ganske så ofte ser mot meg, tar litt på han, bare for å prøve å få oppmerksomheten min eller så roter hun heftig med typen sin og etterpå ser i min rettning for å se på reaksjonen min. Det nyeste som har skjedd og kanskje mest sjokkerende var for ca 3-4 uker siden hvor vi var på samme vors/fest, jeg kvitt min frykt for å gå bort til en tilfeldig jente sitter nå og snakker med en søt jente (la oss kalle den første jenta, den jeg har problemer med jente A og den nye som jeg prøver meg på for jente B) og den eneste som er singel på stedet. Vi har god kontakt og vennene mine er imponert over framgangen min blant jenter (som de selvfølgelig kommenterer dagen etterpå), jente A ser jo også dette og tar sjangsen når hun ser jente B gå på do. Jente A kommer bort og vi begynner å snakke litt og hun spør nesten med engang om jeg liker henne, altså jente A, jeg svarer at jeg gjorde det før og så med engang det skuffede utrykket på fjeset hennes. Var litt dum og svarte fort igjen med å si at hun ikke skulle si at hun liker/likte meg heller, for da kunne det hende at jeg ville gjøre noe dumt foran alle her. Så vi snakker litt mer om det emne før jeg nærmest tvinger henne over på et annet emne, ble jo ganske så ukomfortabelt. Så vi fortsetter å snakke, hun setter seg enda nærmere og hun begynner å ta på meg igjen, skikkelig intimt i tilegg. Litt beruset og i spøkete humør sier jeg at jeg har lyst til å gi henne et skikkelig kyss, hun ler og sier at det er vel ikke det eneste jeg vil gjøre med henne, jeg smiler litt lurt og ler. Så ser hun plutselig alvorlig på meg og sier ikke her, typen min sitter jo i samme rom. Da reagerer jeg litt, for hun virka veldig alvorlig. Vi snakker ikke særlig mer etter det og kort tid etter drar hun hjem med typen sin med meg sittende å tenke på hva som skjedde og hvor ble det av jente B? Så jo henne for 15min siden jo! Følte meg litt snytt og skjønte ikke hva som hadde skjedd. Den situasjonen jeg skrev ovenfor har skjedd ofte før (ikke det at hun spør om jeg liker henne), hvor vi er noen ord eller noen i siste tilfellet fra å kaste oss på hverandre. Det virker sånn ivertfall hver gang det skjer. Da sitter jeg her nå i håp om at noen kan kaste litt lys på det jeg lurer på, hva er det med henne, liker hun meg, liker hun oppmerksomheten jeg gir henne som hun ikke får fra typen, liker jeg henne mer enn det jeg forteller meg selv, er det egentlig jeg som skaper disse situasjonene? Virker som det er et eller annet jeg ikke har insett over hele situasjonen.. vi er begge 20 år, håper noen har noen ide om hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hun er enten a) et forvirra vegglus uten peil på hva hun vil og hvorfor hun vil det b) halvpsykopatisk saikokjerring som elsker å leke med deg. Uansett er slutningen å heller bruke tid på andre kvinns. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hun liker kanskje oppmerksomheten fra deg og leker med deg for å opprettholde det... Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du spiller ikke hennes spill,du blir lekt med. Lenke til kommentar
Gjest frustrert gutt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Huff, det var det jeg var redd for... jeg har prøvd å kutte henne ut helt før, men da begynte hun å gråte på en fest fordi jeg slutta å snakke med henne.. alle skyldte automatisk på meg og jeg ble nærmest tvinga til å gjøre opp, mest fordi hun begynte å gråte, greier ikke holde meg sterk når jeg ser en jente gråte pågrunn av meg. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, for jeg liker vennskapet mitt med henne, men jeg føler også at det skader meg hvis det fortsetter.. hun er vel en av jentene i verden jeg ikke kan bare være venn med? Noen forslag om hva jeg skal gjøre for å kutte henne ut uten hun kommer til å gjøre som hun gjorde sist? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du må være litt mer klar om dine intensjoner. Slutt å flørte tilbake (ja, jeg vet det er vanskelig) og få et litt mer venneforhold til henne. Ikke gjør noe mer med henne enn du ville gjort med en god kamerat. (for eksempel berøringer, si at du vil kysse henne etc etc) Ikke la henne være ekstra mye nær deg, og fjern heller hånden hennes hvis den tar seg turen til dit en kamerat ikke ville hatt hånden sin. Vær sterk, og få henne til å innse at du ikke er ute etter mer enn vennskap. Så slipper du nok etterhvert at hun skal komme bort og ødelegge sjekkingen din med andre jenter også. Ikke ignorer henne, men behandle henne som du ville behandlet enn feminin kompis. Lenke til kommentar
Gjest ulululu Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var i samme situasjon som deg en gang (god kjemi mellom meg og dama til en kompis), og da endte det med at hun spurte meg om hun burde slå opp med typen ... Vel, vil bare si at om du vil pule hun har du anledningen, det er bare å spille på at dere er uskikkelige i og med at hun har type =) Men, hun høres helt ut som jenta i historien min, og du vil ikke ende opp sammen med hun (tøm og røm), de er loonies. Også er det jo etiske med t anke på kompisen din og da, men der står du alene. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) høres ut som ett surrete kvinnfolk. Jeg tror hu bruker deg for å stadfeste at hu har sjangs på andre en typen hennes.. Forøvrig så høres det ut som om typen hennes er en blind fjott som finner seg i at hu klår på andre gutter. Jeg hadde iallefall aldri finni meg i no sånt! Endret 4. mars 2009 av isprins Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 For meg virker det som hun leker med deg. Luremus. Vet ikke helt hvordan, men du må klart vise at du ikke vil ha henne siden hun har type. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Herregud for en dramaqueen! Kjerringer som griner for sympati skal du drite dobbelt i! Om du får pult henne så greit nok, men det er det meste du kan få utav dette her. Nei, drit en lang bwng i dette forskudde kvinnemennesket og lev heller livet! Lenke til kommentar
Gjest frustrert gutt Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror jeg må begynne å manne meg opp og vise henne med handling og ikke ord hva som er ok for venner å gjøre... Tror ikke hun gjør det hun gjør med meg med andre gutter, vi er ganske så ofte på samme sted/fest og det er som regel med meg. Jeg takker for svar, det er fint å få en bekreftelse på at hun faktisk bruker meg for å få den oppmerksomheten hun mest sansynlig ikke får fra typen. Jeg liker vennskapet jeg har med henne, selvom hun ikke oppfører seg helt som en venn. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Okei, da jeg leste innlegget til TS trodde jeg dere var 16.. men 20? Og så holder hu på sånn?? Don't waste time.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå