sisk2105 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Finnes det noen gode ratt som funker for både xbox 360 og pc At det funker for pc er ikke så viktig men det er en fordel. Jeg vil helst ha et høykvalitestsratt som feks logitech g25. Har kjøpt meg Micfosoft wireless wheel og er veldig fornøyd Endret 11. mars 2009 av sisk2105 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 det fins noen forskjellige. 1. Microsoft wirelessa wheel (kan brukes til pc også, kanksje det eneste) 2. logitech fx drive (dritt) 3. madcatz wheel (større dritt) 4. joytech nitro (presist og bra, men ingen force feedback) 5. Fanatec porsche wheel (dyrt og snart utsolgt, veldig bra kvalitet) logitechg25 kan du glemme når det gjelder støtte til xbox360. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kjøpte meg MS ratt og pedaler. Er vannvittig fornøyd med den. Vurderte Porsche rattet, men etter å snakket med en på forumet så er det problemer med den i visse spill...dessuten er den overdrevet dyr. Vil du ha en du er sikker vil fungere er MS rattet tingen. Skal du ha den på PC tror jeg du må kjøpe en motaker . Endret 5. mars 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå