MrAvionics Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei alle sammen.. Jeg bare lurte på hvordan man gjør om filer fra musikk cd til mp3 filer slik at man kan ta de inn på dataspill og sånt? Er det noen gode programmer til å gjøre sånt eller? Mvh ArneAustenaa !.! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan laste ned plugin til Winamp som gjør om Cd'en til mp3 filer. Finnes nok mange av de, jeg fant en her. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan laste ned plugin til Winamp som gjør om Cd'en til mp3 filer. Finnes nok mange av de, jeg fant en her. Finnes ikke det til Windows Media Player? Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jo, WMP har innebygget rippe funksjon. Du kan velge der om du vil rippe til wma eller mp3. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takker for svar... Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Du kan laste ned plugin til Winamp som gjør om Cd'en til mp3 filer. Finnes nok mange av de, jeg fant en her. Finnes ikke det til Windows Media Player? Mvh ArneAustenaa jeg vil ambefale deg å bruke winamp. Det er et program som jeg syntes er bedre enn WMP. Det har flere funksjoner som ikke WMP har og er enklere og bruke . Endret 10. mars 2009 av Osecia Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Du kan laste ned plugin til Winamp som gjør om Cd'en til mp3 filer. Finnes nok mange av de, jeg fant en her. Finnes ikke det til Windows Media Player? Mvh ArneAustenaa jeg vil ambefale deg å bruke winamp. Det er et program som gruser WMP. Ja hva er det som gjør det bedere en WMP? Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Winamp kan spille av flere formater og man kan hoppe til filer ved å trykke "j" også skrive inn sang tittel, artist navn osv. så du slipper å bla deg nedover til filen du skal spille av. + jeg syntes programmet er lettere å bruke... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Winamp kan spille av flere formater og man kan hoppe til filer ved å trykke "j" også skrive inn sang tittel, artist navn osv. så du slipper å bla deg nedover til filen du skal spille av. + jeg syntes programmet er lettere å bruke... Fortrekker heller WMP jeg siden jeg er vant til det... men takk for hjelpen! Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå