ElTaco Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei. Lurte på om noen kan hjelpe meg med tips til en SonyEricsson jeg kan kjøpe i bursdagsgave til dama. Skal bindes opp mot Djuice NonStop abo. og legge til ca. 2000,-. Hu har en godt brukt W800 nå. Viktigste egenskapena er at tlf. har et godt kamera og er god å skrive sms med. Er Nokia man selv og er lite oppdatert på nyere SE telefoner, så hadde satt stor pris på hjelp. På forhånd takk! Endret 3. mars 2009 av ElTaco Lenke til kommentar
BogS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror hun hadde satt pris på Sony Ericsson C905! Veldig godt kamera, og den er god å skrive meldinger med ulempen er at den er veldig stor og klumpete.. men det er smak og behag! Nettbutikk Telenor - SE C905 kanskje litt dyr med nonstop.. men er absolutt verdt prisen! knall god mobil! Lenke til kommentar
ElTaco Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har sett på C905, kunne godt tenkt meg å kjøpe den, men blir desverre litt for dyr. W595 er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
BogS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hmm.. tenkte meg det ja.. nei, da kan du kanskje ta en titt på Sony Ericsson C510 koster 399.- med djuice nonstop Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal du legge vekt på kamera, bør du gå for C902. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Sony Ericsson W 760i! Fikk femmer paa amobil og en rekke andre steder! Endret 6. mars 2009 av Potetgull96 Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Burde gå for C902 som nevnt ovenfor. Jeg og dama har vært og sett på den i dag, hun syntes det var en stilig og elegant telefon. Her kommer den i posten om 3 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå