Gå til innhold

Har k810i, men skal jeg kjøpe C702?

Anbefalte innlegg

Enkelt spørsmål egentlig. Vurderer ny telefon. Kan utvide bindingstiden min hos telenor, og få SE C702 til 1kr.

Har bare vanlige bruksområder. Trenger ikke spesielt godt kamera, da jeg har speilrefleks utenom. Trenger ikke telefon med mye vekt på Mp3, da jeg har ipod utenom.

Er det eventuelle andre telefoner jeg burde vurdere?

Har djuice nonstop.

Mvh,

Haansi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkelt spørsmål egentlig. Vurderer ny telefon. Kan utvide bindingstiden min hos telenor, og få SE C702 til 1kr.

Har bare vanlige bruksområder. Trenger ikke spesielt godt kamera, da jeg har speilrefleks utenom. Trenger ikke telefon med mye vekt på Mp3, da jeg har ipod utenom.

Er det eventuelle andre telefoner jeg burde vurdere?

Har djuice nonstop.

Mvh,

Haansi

Hei jeg vil da anbefale deg SE C902 da dette er en ganske mye bedere mobil... Den C702 er vell ganske lik K810, er den ikke. Med C902 og tele 2 så blir det ganske mye laver månedsavgift da dennegår fra 299,- eller hva Djuice har til 189,- som Tele2 har. Du ringer ganske mye billigere med Tele2 også.. Bare 39 øre i minuttet...

Trykk her hvis du vil se ett tilbud fra Tele2.no.

Mvh ArneAustenaa

Lenke til kommentar
Takk for tips, men dette går langt over mitt budsjett. Jeg vil holde meg til telenor pga fri familie.

Spørsmålet er enkelt og greit om det er verdt oppgraderinga fra K810i.

Hvis din K810 holder på å gåi stykker tror jeg at jeg ville ha gjort det. Men hvis ikke så tror jeg at jeg hadde ventet... Kommer sikkert andre mobiltilbud fra Telenor og Djice vettdu men som sakt hvis den holder på å gå i stykker så bør du gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg har kikket en del på kameramobiler i dag. C702 har 3.2 Megapixler, som min K800i (nesten identisk med din K810i). Men den har en mindre lyssterk linse og ikke xenon blitz. Pga færre Megapixler med samme størrelse sensor, og like lyssterk linse som de nyere mobilene med flere Megapixler, har K800i og K810i i praksis bedre kamera enn de nyere mobilene.

Trist men sant. Blir veldig kjedelig å kvitte seg med den gamle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...