TMB Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 La inn en ordre for 1 time siden, fikk en mail nå om at varen var sendt, sporingsnr allerede og greier. Det må jeg si var kjapt! :O Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 La inn en ordre for 1 time siden, fikk en mail nå om at varen var sendt, sporingsnr allerede og greier. Det må jeg si var kjapt! :O Ja det går unna vettdu=) Kansje komplett ikke hadde så mye å gjøre også... Du har nok varen[e] imorgen eller noe sånt... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 La inn en ordre for 1 time siden, fikk en mail nå om at varen var sendt, sporingsnr allerede og greier. Det må jeg si var kjapt! :O Ja det går unna vettdu=) Kansje komplett ikke hadde så mye å gjøre også... Du har nok varen[e] imorgen eller noe sånt... Det er opp til Posten, ikke komplett Men ja, de er raske. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Roboten som tok dem 1 år å få til å fungere 100% er rask/effektiv. MPX har noe lignende, men ikke like raskt etter mine erfaringer. I disse vanskelige tidene vil jeg tro Komplett vinner mange kunder på dette og det er jo bra. I tillegg har de innsett at dårlige "tilbud" ikke er noe særlig, og har nå faktisk begynt med gode tilbud hvor førpris er oppgitt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 En time ja, det må vel være ny rekord nesten :O !? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bra det, sånt liker vi forbrukere Forøvrig rart at den ble sendt samme dag når du bestilte på kvelden! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg bestilte lørdags kveld og fikk sendt søndag midt på dagen. Robotene lader seg bare noen få timer hver natt og de har sikkert noen få på jobb til enhver tid utenom da som putter alle tingene roboten plukker + pakkseddel ned i en eske før den ruller videre på båndet og ut i postbilen. Godt mulig at det nå er enda mer automatisert enn det der siden filmen er litt gammel. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Komplett eier på levering, psdata,mpx,netshop og multicom som jeg også handler hos kommer ikke i nerheten. Lenke til kommentar
avo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bestiller ofte fra Komplett (Norek) sent på kvelden/midt på natten - i 99% av tilfellene kommer varene på døra dagen etter (Budbil Oslo som transportmåte) Ingen andre leverandører jeg bruker er like raske. (Selv om noen er billigere) Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Sendte inn ett hovedkort og en prosessor forrige uke for at de skulle finne ut hvilken av delene som var defekt. De mottok pakken på fredag, og har siden ikke hørt noe fra de, det kan da ikke ta så lang tid`? Edit: Gjett hvem som akkurat fikk mail fra komplett, fantastisk timing Endret 5. mars 2009 av tommmy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå