Gamekilla Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei. jeg driver/starter et firma. og vi trenger en (type server med en data) så vi kan ha kontakt 24/7. har hørt om det men vet ikke mye om det, sjekk det det suger nå men vi er under bygging og har proffe folk. så det jeg mener er at det er en test. siden opner med FULL 10.mars 2009 Takk for alle SVAR :!: Endret 4. mars 2009 av datating Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei. jeg driver/starter et firma. og vi trenger en (type server med en data) så vi kan ha kontakt 24/7. har hørt om det men vet ikke mye om det, sjekk det w det sugen nå men vi er under bygging og har proffe folk. så det jeg mener er at det er en test. siden opner med FULL 10.mars 2009 Takk for alle SVAR Endret 4. mars 2009 av datating Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så slappe websider hadde de ikke engang når jeg kom på internett i 1997... Hva slags server er det du trenger? Er det en webserver eller noe annet? Spesifikasjoner og hvilke geografiske områder du skal dekke spiller inn. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Stenges pga. reklame og overdreven bruk av smileys. Ønsker du tips til å kjøpe en server/pc så ta det i kategorien "Data -> Hjelp til kjøp og salg av PC" og skriv utfyllende hva du har som krav og hvilken sum du skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg