kasana Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei jeg har akkurat montert min stasjonære pc. Jeg kjøpte noen komponenter, hvor en av dem var en http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=49661 Denne har en 3 pins kabel. Kan jeg da bruke en 2 pins kabel istedenfor, siden jeg ikke har noen stikkontakter med 3 pins? på 3 pins står det SS 145/A, mens på 2 pins står det ingenting. på 3 pins står det LP 61-L mens på 2 pins står det LP 34A. (gjelder kabelen fra pc til stikkontakt) Jeg klarer ikke å vente til i morgen, håper på et kjapt svar. Endret 3. mars 2009 av kasana Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tada: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=304 Lenke til kommentar
kasana Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Tada: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=304 Jeg har en sånn hjemme. Men den er jo på en måte ikke original. Jeg lurer på om det blir noe problem om jeg bruker den du nevnte istedenfor en 3 pin? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Det er ikkje 3-pins, det er 2 pins med jord. 3 pins støpsler finnes ikkje til PC. Ein europlugg vil du ikkje kunne bruke til ein straumforsyning. Du kan bruke denne pluggen: i stikkontakten til høgre: Du kan og bruke den i stikkontakten til venster. Forskjellen er med jord og utan jord, det betyr ingenting for PC-en sin del, iallefall i utgangspunktet. Endret 3. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
kasana Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Det er ikkje 3-pins, det er 2 pins med jord. 3 pins støpsler finnes ikkje til PC. Ein europlugg vil du ikkje kunne bruke til ein straumforsyning. Du kan bruke denne pluggen: i stikkontakten til høgre: Du kan og bruke den i stikkontakten til venster. Forskjellen er med jord og utan jord, det betyr ingenting for PC-en sin del, iallefall i utgangspunktet. Beklager så meget at jeg ikke forstår dette helt. Men når jeg åpnet min strømforsyningspakke, fulgte det med en slik: Jeg lurer da på om jeg bare kan bruke, den du har vist på bildet istedenfor. Siden jeg ikke har noen stikkontakt for den jeg har vist på bildet. Det vil vel ikke skape noen problemer, med for lite strøm osv? Endret 3. mars 2009 av kasana Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Aha, du fekk ein sånn, snodig. Det er uansett eit støpsel dei bruker i bla. England. Om du har typen kabel som thorsen lenker til kan du fint bruke den. Kabelen du har fått er ikkje meint for Norge, vår standard er den som du har liggande, dei fungerer heilt likt, men er meint for forskjellige typer stikkontaker. Plugg i og start opp, det er ikkje noko problem! Lenke til kommentar
kasana Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Aha, du fekk ein sånn, snodig. Det er uansett eit støpsel dei bruker i bla. England. Om du har typen kabel som thorsen lenker til kan du fint bruke den. Kabelen du har fått er ikkje meint for Norge, vår standard er den som du har liggande, dei fungerer heilt likt, men er meint for forskjellige typer stikkontaker. Plugg i og start opp, det er ikkje noko problem! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå