cs_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Over lang tid har jeg hatt interesse av div. electronica musikk, og i det siste: "ambient music". Eksempler er album som 76:14 (særeste navnet på album jeg har sett). Jeg har lenge vært på utkikk etter lignende musikk, er det noen som har noe å anbefale? Endret 3. mars 2009 av Syvertsen Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har nylig oppdaget Helios, Herlig ambient musikk! Smakebit: Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Simon Slator - 6 AM Én lang, herlig, ambient låt på over tre kvarter. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har nylig oppdaget Helios, Herlig ambient musikk! Smakebit: Flotte greier. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 finnes en god del slikt på http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#category8 Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) zzz Endret 10. april 2010 av General_Bushdakta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå