564215 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 HeI! Hva er den ultimate øvelsen for trening av bryst? Har lyst på store og kraftige manboobs Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Blir vel fort benkpress. Men det er flere ting som spiller inn. F.eks. reps, sett og om du skal kjøre til utmattelse. Regner med at du ikke bare trener bryst, så finn et program som sørger for at du blir stor og sterk over hele kroppen. Les mer om slike programmer på Veiledning til nybegynnere. Lykke til og tren for all del ikke bare bryst Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For å få manboobs bør man vel gjerne ha en høy fettprosent og lite muskler? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er sant Og forresten, ikke søk på manboobs på google. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er sant Og forresten, ikke søk på manboobs på google. Hihi, minner meg om Bob i Fight Club Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 HeI! Hva er den ultimate øvelsen for trening av bryst? Har lyst på store og kraftige manboobs Benkpress + mat For litt ekstra fokus på bryst kan du legge til et par sett med brede dips også. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Takk for alle svar Nå skal det pumpes! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 bare masse brystmuskler ser utrolig dumt ut...... kjør litt stående roing, markløft, bicepscurl, militærpress, knebøy, chins og dips hvis du har muligheten også du. da blir det muskler vett Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Greia er at jeg har nokså veltrent kropp ellers, og de siste uke har det gått mye i biceps og triceps. Så nå vil jeg bygge en litt kraftigere og mer markert brystkasse Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da ser allerede jeg at du trener feil. Skal det gå mye i noe så skal det være rygg og lår. Trener du ikke rygg, men bare bryst og armer får du dårlig holdning og blir du seende ut som en neandertaler. Det som er enda bedre er at skuldrene roteres forover, brystet presses sammen og plutselig blir manboobsene dine mindre Så tren balansert. Du blir sterkere, seende bedre ut og ikke minst får du en kropp som fungerer bedre. Se veiledning for nybegynnere. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Ok, det høres logisk ut det du sier der. Har begynt å trene benk nå, mtp bryst, vinger og armer. Men da trenger jeg noen veldig effektive øvelser for rygg. Forslag? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Benkpress styrker ryggen minimalt, men en sterkere rygg styrker benkpressen veldig Effektive øvelser for rygg er markløft, stangroing og pull-ups. Resten er stort sett varianter av disse. Dog er forslaget mitt som nevnt å se i Veiledning for nybegynnere og velge ut et treningsprogram derfra. Det er mye bedre å begynne på et utprøvd opplegg som garanterer økninger enn bare å trene på måfå. Du unngår skader mye lettere ved å trene et opplegg som profesjonelle folk har satt opp enn å løpe risken for å trene ubalansert. Dette er fordi det holder ikke bare å tenke rygg/bryst, bakside/forside lår, biceps/triceps. Øvelsene må balanseres etter både horisontale og vertikale plan for å nevne noen av de variablene som er, og programmene som du finner i nevnte tråd er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå