veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis ikke, er det katastrofe å ikke spise noe under/etter trening i det hele tatt denne ene gangen? ja, all muskelmassen din blir omgjort til fett og havner på magen din. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ah, er så gøy med litt OT her inne Point taken. Men jeg kan visst spise etter 2 timer, så i 1-2 tiden kan jeg spise igjen. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hvorfor i alle dager gidder du å ta karboer i form av shake? en grov brødskive er jo bare så mye bedre på alle tenkelige måter mener nå jeg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvor mange grove skiver må man ta for å få i seg 50g karbohydrater da? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) 3-4...og i tillegg får du masse annen sunn næring, samt metthetsfølelse edit: regneleif Endret 10. mars 2009 av veggiss Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg blir sykt mett av en shake, men er jo tross alt en halv liter melk og protein der også. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg blir sykt mett av en shake, men er jo tross alt en halv liter melk og protein der også. bedre å spise brødskiver med kjøttpålegg imo, og drikke et glass melk ved siden av. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjør det om til 3 skiver med 2 skinker på hver skive, og 3 glass melk. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjør det om til 3 skiver med 2 skinker på hver skive, og 3 glass melk. høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 1. Hva gir det rett til en slik sarkastisk/spydig tone i behandlingen av andres meninger? Er det slik man fører en diskusjon? CYC. Han hadde sett faen så muskuløs ut om han hadde senka fettprosenten, og det blir bare sykt merkelig å trekke fram en styrkeløfter i tungvektklassen som ikke bryr seg om å holde fettprosenten nede for å bevise et poeng om "styrkeløfting ikke hjelper". Det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes det står mer respekt av å faktisk skaffe seg f.eks. magemuskler (kanskje det de flest av deffere tenker på) enn å bare deffe helt ned så ens naturlige muskler synes så bra at man ser muskuløs ut. Men ettersom jeg tror, at over 80% av alle som trener (20% er dem som er i en helsefarlig tilstand som gjør trening nødvendig) gjør det delvis for å se bedre ut og være stolt av kroppen sin, vil jo deff være naturlig for å rett og slett bli (i betydningen "se") mer muskuløs ut. Men når man ikke trener, og er syltynn, og det ser ut som man har six-pack, så blir det for dumt. Skinnypack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå