Lefse Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei, jeg har et ganske irriterende problem med spillet F-22 Raptor. Jeg bruker tastatur til å styre med, i mangel av joystick, og kontrollene har en tendens til å klikke slik venstre piltast er "aktiv" hele tiden. Dette gjør jo at flyet roller eller svinger konstant mot venstre, noe som gjør det håpløst å spille. Noen som har noen gode råd å gi? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du det spillet? Kunne du vist meg hvordan coveret ser ut? Jeg husker jeg hadde et spill som het noe slikt. On topic: BEklager, veit ikke hva som kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har ikke coveret til spillet, dessverre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bumper opp denne tråden litt - snakker vi her om eldgamle F-22 Raptor til PC? Har leitet land og strand etter dette spillet, ville bli evig takknemlig om noen hadde pekt meg i riktig retning. Vet ikke om spillet noengang ble freeware, så om du eier spiller privat og hadde orket å laste opp den 47Mb store setup-fila hadde det vært knall! Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Refererer du til iF-22 raptor, eller Novalogic sitt F22 Raptor (mer arcade-aktig, begge ble utgitt i 1997)? Hvis det er det første eier jeg spillet selv, og hvis det er det andre vet jeg muligens hvor du kan få tak i det, send meg en pm hvis så er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå