Windoge Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Aner ikke. Kjørte bilen til verksted i går, med tauehjelp bak i tilfelle bilen ble varm for jeg nådde frem. Heldigvis kom jeg frem i grevens tid. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg hadde samme problem med min, men det gikk over av seg selv etter en stund. Er nok bare å la den tørke opp litt.. men dersom det vedvarer så er det nok ikke dumt å prøve noen av produktene som er anbefalt her! Men hadde du en bil som faktisk var kjørbar? For etter bilen min har blitt varm er den ikke kjørbar, så har på en måte ikke muligheten til å "kjøre vekk" vannet som har samlet seg. Tja, den var akkurat som din, motoren gikk flott helt til den ble varm... Men, dette ordnet seg selv i løpet av en ettermiddag (om sommeren), så kanskje du har fått et litt verre problem. Min bil er forresten en Audi 80 2,0E, 1989 mod. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Nå fungerer bilen som den skal, og for de som lurer var det vann i fordelerlokket. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå fungerer bilen som den skal, og for de som lurer var det vann i fordelerlokket. Yes, jeg hadde rett. Haha! Les første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå