Natrich Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei! Jeg har en HP Compaq nx6125 som jeg har reformatert nylig. Problemet som har kommet nå er at HP Wireless Assistant ikke vil bli med i oppstarten, den nettverksknappen som skal lyse blått lyser ikke blått. Når jeg endelig er inne i Windows (XP) så står Assistanten som deaktivert. Da kommer jeg meg ikke inn på internett Har lasta ned driver på nytt, har ikke hjulpet... Noe some kan ha en ide om hva som er feilen her? Natrich Endret 3. mars 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Legg inn Intels WLAN-driver til maskinen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Legg inn Intels WLAN-driver til maskinen. Fra produsenten sin side? Har AMD prosessor... Natrich Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Clicky.... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har lasta ned driver på nytt, har ikke hjulpet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå