Gå til innhold

Angående utestenging av brukere.

Anbefalte innlegg

Ellers er det enkelte moderatorer her som fortsatt prosseserer på at "reglene altid har vært slik, vi har bare ikke sett de andre postene". Det blir for tåpelig.

Det skuffer meg at du syns det er tåpelig hvis vi har glemt noen poster. Veldig skuffende holdning. Dine tilbakemeldinger grenser til frekkheter som du egentlig kunne holdt for deg selv. Det virker på meg som om det vi forteller deg om arbeidet bak moderering på dette forumet bare går rett i gjennom, og du bryr deg katta om det er sant eller ikke. Vil be deg sette deg litt inn i arbeidet bak modereringen som blir gjort her, før du fortsetter disse "anklagene" om ukonsekvent moderering og "blinde" moderatorer.

Torsteinen: Syns du sa det var flere moderatorer som tok parti med deg? Jeg ser bare 1 moderator i det skjermbildet du viser der, og han sier ingenting som skulle bety at han tar parti med noen som helst. Kommer du med mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kunne vært fint med like regler i alle forum, så noe ikke er lov et sted, mens det er lov i et annet...

Vi kjører like regler. Skriv forum.nettsted.no/retningslinjer.php i nettleseren din.

Kanskje jeg formulerte meg litt feil, men mente at reglene bør gjelde likt for alle, ikke etter hvilken moderator som leser tråden.

Det finns mange slike tråder og å si at moderatorene aldri har sett disse før blir for dumt. Det må de ha gjort...

Er du klar over hvor mange innlegg som blir lagt inn i forumet hver dag? Hvis du ikke kan forstå at vi kan gå glipp av en og annen ulovlig tråd i blant, så syns jeg du er rimelig vanskelig.

Kunne ikke vært så vanskelig å unngå disse?

noen bra hubber på dc/dc++

dc hub

Ny DC Server

Norske DC Servere?

Er enig med deg at søkefunksjonen ikke er et bra verktøy til dette formålet, men når det står ord som DC, hub osv i tittelen bør det ringe en bjelle...

Lenke til kommentar

Det skuffer meg at du syns det er tåpelig hvis vi har glemt noen poster. Veldig skuffende holdning. Dine tilbakemeldinger grenser til frekkheter som du egentlig kunne holdt for deg selv. Det virker på meg som om det vi forteller deg om arbeidet bak moderering på dette forumet bare går rett i gjennom, og du bryr deg katta om det er sant eller ikke. Vil be deg sette deg litt inn i arbeidet bak modereringen som blir gjort her, før du fortsetter disse "anklagene" om ukonsekvent moderering og "blinde" moderatorer.

Om det var slik du opplevde det så må jeg bare beklage. Det har aldri vært min intensjon å være frekk med verken deg eller andre moderatorer. Men jeg påpekte et punkt, som jeg står ved. Nemmelig at så mange tråder ikke går hus forbi moderatorene. Og det var ikke ment som en frekkhet mot moderatorene. Heller det motsatt, at så overvåkne moderatorer som vi har på forumet vårt ville ikke latt en så stor mengde poster gå uten at de ble oppdaget.

Og det står jeg ved forstatt.

Om du ser etter så finner du ikke en eneste Dc-hub-tråd stent før du stengte en. Ikke en eneste en, og hubber har vært grunnlaget for mange tråder.

Jeg har aldri anklaget moderatorene for å være blinde.

Ukosekvent i sin moderering er en annen ting, og er jo selve essensen i hva vi diskuterer.

Så for å presisere det i en setning. "Med så gode moderatorer vi har er det ikke mulig at de ikke har oppdaget noen av trådene før".

Dermed må reglene ha blitt tolket anderledes før. Og derfor var det ukosekvent å foreta en utestengelse på den måten det ble gjort.

Jeg har framlagt 2 indisier på at reglene må ha blitt tolket før.

1)Som nevnt over, det er ikke blitt foretatt en eneste utestengelse om dette før. Moderatorene er oftest raskt på pletten om det skjer lovbrudd ellers, så tror ikke det er mulig at de ikke har sett alle de innleggene.

2) Selv brukere som har vært her lenge gikk rett i baret. Det er brukere som kan reglene, både de skrevne og de "uskrevne" man bare kan tillegne seg ved å følge med på moderatorenes reaksjon tildigere. Og disse brukerene hadde ingen peiling på at de gjorde noe galt.

Lenke til kommentar

TST nå får du skjerpe deg, det er dine poster som har vært korte og konsise og nærmest frekke og så påstår du at hans er frekke. Det eneste han gjorde var å si at det ikke har blitt moderert på denne måten før og han har rett, aldri så lenge jeg har vært her har det blitt moderert slik før.

Nei nå får du ta av deg hatten og sette føttene på jorden. I dette inlegget prøver jeg ikke å være frekk men det er sjelden jeg reagerer på inleg og det gjorde jeg på dine.

Beviset for at det ikke har blitt moderert slik er det hopetall av poster som ikke har blitt moderert bort, hvis det hadde vært en eller to som hadde sluppet unna hadde jeg forstått det. Et annet bevis er denne kategorien Modding av DVD, konsoller mv. noe som ber andre om å bryte kopisperren som er laget mot piratkopiering og for å vise hvordan man skal modde xbox konsoller så man skal kunne begå den kriminelle handlingen av å lastened xbox spill.

bare se nedover på alle trådene som oppfordrer til piratkopiering, og her trenger du ikke å søke en gang, brudd på retningslinjer fra første post og det er en MODERATOR som har lagt opp til dette

jeg gjenntar for trefje gang at dere kan rydde opp i egen hage og ta forandringer gradvis før dere går rundt og skyter folk i vilden sky

Lenke til kommentar

Dette blir trolig mitt siste innlegg i denne tråden, og jeg skal gjøre det kort. Jeg har ikke på meg hatt, og er godt plantet på denne jord. Jeg er heller ikke interessert i å krangle høylytt om dette her med brukerne nå. Samtidig beklager jeg hvis jeg har vært frekk, det var ikke meningen. Kranglingen videre tar jeg i forumstyret, hvor vi kommer frem til noe som gagner oss alle.

Jeg vil at dette skal være en hyggelig plass å være for både moderatorer og brukere, men jeg vil også at forumet holdes seriøs og har et lovlig innhold. Jeg har stor tro på at forumstyremøtet kan løse opp disse problemene med moderering. Til de brukere som ble utestengt i forbindelse med dette: Jeg beklager at vi ikke har gjort det konsekvent med andre brukere som det henvises til flere steder i denne tråden. Det vil bli bedre i fremtiden, det kan jeg love. Men jeg hadde satt stor pris på om vi ble tipset oftere angående ulovligheter.

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar

Takk til de oppvakte brukerne av dette forumet. Meget informativ tråd dette her.

Min mening er: hw.no nettverket er jo helt ute og kjører. Tror dere må ta dette møtet så fort som mulig før det sklir helt ut.

Skal man sette alt på spissen så kan jo stort sett all informasjon som finnes på hw.no nettverket brukes til piratvirksomhet.

Tenk hvis jeg tok med meg et digitalkamera på nasjonal galleriet. Ta noen bilder. Løpe hjem til min EPSON Color Proofer. Printe -> selge= priatvirksomhet. :wink:

Lenke til kommentar

Skal bli godt å bli kvitt "Google er din venn"-svarene iallfall. Regner med linker til Google blir forbudt ganske snart, Google kan jo lede til sinnsykt mye piratvirksomhet. Hvis man vil ha en adresse til en hub f.eks., så er det vel bare å skrive "DCHub" i Google.

Lenke til kommentar
Til de brukere som ble utestengt i forbindelse med dette: Jeg beklager at vi ikke har gjort det konsekvent med andre brukere som det henvises til flere steder i denne tråden. Det vil bli bedre i fremtiden, det kan jeg love. Ha en god kveld!
Takk og beklager for den mulige frekke tonen via email. Saken er nå nesten glemt. :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...