Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre?

Gjest anonymitet er kongen

Anbefalte innlegg

Gjest anonymitet er kongen

For litt over en uke siden møtte jeg ei fantastisk jente. Vi har hatt konstant kontakt neste helt fra starten av. Jeg har rimelig lav selvtillitt men faker litt :p I allefall. Da vi etter noen dagers tid så begynte vi med skype og snakket lenge og hele tiden, fem timer i strekk osv, spilte en del sanger for hverandre. Hun spilte en sang som va om kyssing eller noe, hun insisterte på at jeg skulle høre godt etter. Hun foreslo at vi dagen etter skulle møtes på hennes jobb, og det gjorde vi, hun satt en del på fange mitt og etter hvert spilte hun av den sangen om kyssing.. Tror hun hintet til at jeg skulle kysse henne, men jeg er altså så fordømt sjenert. Vi gjorde ikke så mye av det. Dagen etter kommer hun ikke på før seint og da bare for å spørre om jeg har lyst å være med på konsert, jeg synes jo det virkelig er trivelig å bli invitert og vi er der i seks-sju timer før vi drar hjem hver for oss.

Vi snakkes fort før hun drar et sted og kommer igjen ikke på før sent. Vi snakker sammen og jeg nevner at jeg må kjøpe klær osv neste dag. Så sier hun at hun må få være med, også i tillegg må jeg bli med henne å ta sol, jeg skal være "DJ" og spille musikk osv. Vi døgner og møtes i byen dagen etter, men hun må først kjøpe ting i byen og moren ringer å kjefter. Så det blir ikke noe av. Vi skilles i byen og nå sitter jeg her.

Hele tiden har hun kommenter bla. hvor "sexy" stemme jeg har, og hvor pene lepper jeg har osv.. Sagt at jeg var søt hele tiden! Hver gang det blir sent på kveld og hun tuller seg inn i dynen så sier hun at jeg snart må komme å varme henne. Klokken er jo mye og foreldrene mine klikker jo helt sykt om jeg så mye som rører meg ut av huset.

Der hun er nå har hun ikke internett så vi får ikke snakket særlig mye, men jeg har med vilje ikke skrevet en melding på litt over 24 timer, bare for å ikke virke needy. Er det for dumt? Jeg tror hun hele tiden forventer at jeg skal kysse henne, men siden jeg er sjenert så har det ikke blitt noe mer enn kosing. Føler at jeg er utrolig ubrukelig når det kommer til slike situasjoner.. Er det noe positivt å hente ut av at jeg ikke har kysset henne enda? (noe jeg kan tenke på som kanskje høres litt bra ut?)

Og til syvende å sist klarer jeg ikke å overbevise meg selv over at hun kanskje kan like meg, hva tror dere?

Spør fordi jeg er elendig på slikt!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først: Emnetittel må fikses, bare fordi jeg er slem. :)

Saklig: Kom igjen, it's time to act, om du ikke tar sjanser så er du dømt til å tape.

Enda verre er det om du blir for sen, så jeg foreslår at du slår av en telefonsamtale eller tar deg en tur bort. ;)

Lenke til kommentar

Hva i helvete mann!?

Jeg sitter å hopper opp og ned i stolen og lurer på hvorfor du ikke tar signalene :p dette er ikke små hint, men SVÆRE signallys :lol:

"Komme å varme henne" = invitasjon rett til køys... (forrige jeg holdt på med brukte "komme å klø meg på ryggen" :p )

Snakker i timesvis med deg, sier du er søt og har sexy stemme = liker deg veldig (om ikke ekstremt) godt.

Så nå får du ta å manne deg opp og kysse henne. Dette er like dumt som å la være å drite når du føler trangen er der ;)

Regner med du er jomfru; ta det med ro og bare la det flyte :) jeg også var nervøs første gang, men det gikk helt fint.

Lykke til!

Mot de la Vie ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Sitter i telefonen nå! Hun har vært på ski også videre! Første hun gjorde var å slå på tråden til meg ;P

Skulle gjerne tatt meg en tur bort, men hytten ligger 6 timer unna så er/kan være en smule vanskelig!

Lenke til kommentar
Gjest Anonymitet er kongen

Hehe, mulig jeg som er så sykt treg! Hun har hele tiden prøvd å finne ut hvor lang tid jeg bruker på å gå dit mitt på natten! Spør sånn, hvor lang tid bruker du til "*****" også sier jeg tiden også sier hun, da bruker du jo bare tredve minutter hit!

Lenke til kommentar

Svarte vel gjerne: Ja, d er d. Men nå som klokken er snart 4 og vi skal ha skole i mårra så tipper jeg ikke foreldrene dine blir svært gla:P

Lenke til kommentar
Gjest *anonym*

Skjønner hvordan du har det.. Selv har jeg ikke funnet den rette enda. Er, som deg, sjenert når det gjelder sånn.

Er sånn at når jeg ser meg i speilet er jeg aldri helt fornøyd med det jeg ser, men jeg vet ikke hvordan jenter ser på meg..

mora mi sier jeg er pen og kjekk, men det hadde jo en hver mor sagt, hadde de ikke?

Lenke til kommentar

Åhoi! Tydeligere tegn kan du ikke få!

Og her må du handle før det er for sent!

Jeg har en utfordring til deg! Neste gang dere skal møtes, uansett hvor, uansett når, uansett hvordan, så SKAL du ta kysset både du og henne vil ha.

Dette her er så tydelig som dagen, og hvis du ikke gjør noe snart så kommer hun til å lure på hvorfor, og slaget er tapt. Og du kommer til å sitte der angrende på at du ikke gjorde noe.

Så! Hopp ut av sikkerhets-sonen din og ta kysset! Du kommer til å være så veldig glad for det senere! Og ikke feig ut! Dette er sikker fangst!

Ignorer de genene som forteller deg at hun kanskje ikke liker deg, for det stemmer ikke. Det er bare en innebygget sikkerhetsfunksjon i hjernen din som forteller deg dette for å beskytte deg fra å bli såret. Men i denne situasjonen er ikke det et alternativ.

Eneste som kan ende opp med å såre deg nå, er hvis du ikke handler snart, og du pent blir plassert i venne-sonen hennes..

Lykke til, og hold oss oppdatert! :D

Lenke til kommentar

Åneiåneiåneiånei!!!

Hun skal være borte til mandag, og jeg drar bort en uke på søndag! Hva i faen skal jeg gjøre!

Sjansen har vel allerede gått da...

Lenke til kommentar

Ojsann! Hyttetur er alltid kjempesjangen!

Nå er det serdeles viktig at du tar sjangsen, for gjør du det ikke i en så obvious situasjon så vil hun tolke det feil.

Og gjør det helt i begynnelsen av hytteturen.. Tenk så mye kos det blir ut av en hel helg for dere to. ;)

Gleder meg til å høre oppdateringen når den kommer neste uke. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...