Inaktiv bruker 7 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Har tenkt å kjøpe meg denne pcen: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL Noen som vet noe negativt om den, eller andre ting jeg burde vite? Ikke se på prisen.. får den for 11.000kr. Kom gjerne med forslag til noe bedre i den samme prisklassen 10-12k Takk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Såfremt du får den ubrukt så vil jeg si at det er et veldig godt kjøp. Du finner ikke tilsvarende pc til 11.000kr Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 det er en packard bell så det sier seg selv.. styr unna.... "om produserer en poengsum 3DMark06 på over 9,000" har bare 2GHZ på cpuen, 3GB ram og 9600m GT men scorer nesten 6000... så da virka den ikke mye imponerende heller.. ikke med tanke på at min kosta under halvparten Lenke til kommentar
-LarsLR Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, enig med vesleengen. Har hatt noen bærbare packard bell opp igjenom tidene, de har dårlig kvalitet og skryter opp produktene sine for mye. Ville heller anbefalt deg er toshiba x300 for en litt stivere pris men den er veldig bra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 btw om du får den for 11k er den enten demobrukt, eller så syntes jeg det er noe muffins... veit at ansatte på elkjøp får ting til innkjøpspris... men laptoper finnes det nesten ikke fortjeneste på :S Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Får 30% rabatt på elkjøp, så hvis Toshibaen er bedre, kan jeg får den for under 11k også. Men jeg har hørt at toshibaen har mye "billig plast", og blir veldig varm. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ja det stemmer.. men toshibaen fungerer faktisk og er solide i byggkvaliteten Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Valget står vell egentlig mellom Toshibaen og Packard bellen, så hvis noen kunne kommet med noen flere grunner til å velge den ene:P Bestemt meg for å gå for Toshibaen, etter å ha lest noen tester ;P Endret 3. mars 2009 av coolninja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå