Gjest Gutt_16_trenger hjelp Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Først litt om meg. Jeg er 16 år, går i 10. klasse, er vanlig populær (ikke nerd men heller ikke kul, midt på treet). I parallellklassen går det en veldig søt jente. Hun er også middels populær. (ikke det at jeg bryr meg, men det er mange tilfeller dette er et viktig argument). Jeg ser hun ofte se på meg i friminuttene, og jeg merker at jeg ofte ser på henne. Vi har ikke gjort noe stor sammen annet enn å gå hjem fra skolen og gi hverandre en hadeklem. Begge er ganske sjenerte å er ikke den personen som går bort og sier jeg liker deg (synes generelt at dette er en dritt ide) Bør jeg vente eler bør jeg gå inn for det selv? Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan jo alltids spørre om hun blir med og finner på noe, utenom skolen? Da finner du lettere ut om det er noe mellom dere. Lenke til kommentar
weak Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bli bedre kjent, så kan dere begge finne ut om det kanskje er noe mer enn vennskap der ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Begge er ganske sjenerte å er ikke den personen som går bort og sier jeg liker deg (synes generelt at dette er en dritt ide)Ja, det er en dritt idè. Bør jeg vente eler bør jeg gå inn for det selv? Ikke noe å vente med. Finn på noe kult og spør hun om hun vil være med! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hver enste gang du spør deg selv "Bør jeg vente eller gå inn for det selv" så er ALLTID svaret gå inn for det selv. (dette beror selvfølgelig på situasjonen) Livet er altfor kort til å gå å vente, og lure på ting. Gå for det du vil ha! Lykke til. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Enig med postene over. Se det slik: Dersom det er noe mellom dere, så sier hun ja til å finne på noe osv. Dersom det ikke er det, sier hun nei og du kan fortsette livet ditt som normalt. Spørsmålet er ikke hva du kan tape på å spørre, men hva du taper på å ikke spørre. Tenk om hun har gått rundt i lengere tid, stup forelsket og bare venter på at du skal spørre henne. Hvor dum føler du deg ikke den dagen, om 10 år da du møter henne på 10-års jubeleumet for u.skole klassen, og hun velter ut av seg "Du vettu hva, jeg var bare såå forelska i deg i 10.klasse. Hadde du bare kommet bort til meg...." Da svir etterpåklokskapen gitt Og mellom oss brødre, så er det en annen ting du må høre før eller senere: Jenter er rare. Martine kommer sikkert til å kjefte på meg for dette, men sånn er det bare. De er rare, noen ville kanskje sagt uforståelige, og noen kanskje gått så langt som å si dumme,(nå kommer klisjeen) men det er også derfor vi liker dem. Jenter har alltid vært sånn, og kommer nok alltid til å være sånn uansett alder og erfaring. Men, min erfaring er at dette ofte vises tydeligere når de er litt yngere. Fra rundt u.skolen starter det. Da kan enkelte være helt på tuppa dumme, og hjerteløse. De kan ikke noe for det, sånn er de bare. Heldigvis bedrer dette seg med åra, (selv om noen mener det kanskje går andre veien ) Uansett, poenget mitt med å si dette, er at selv om du kanskje får en råtten avvisning, så er mest sannsynlig ikke du som har gjort noe galt. Jenter i den alderen kan fort ha litt lav selvtillit, og gud vet hva de kan finne for å dekke over dette. Så da er du obs på det Om du tror du skulle brenne deg på henne, er det altså mest sannsynlig henne det er "noe galt med" Med det sagt, kjør på Og lykke til Endret 5. mars 2009 av SimDaDim Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 De som postet tidligere er tydeligvis kloke! Kjør på, prøv å finne på noe sammen. Greit at jenter er skikkelig skumle, men hvis deg som en mann og prøv likevel Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tror i alle fall at om hun skulle like deg litt ekstra godt,og du kommer bort til henne og spør om ikke hun har lyst til å finne på noe en dag, scorer du definitivt innertier i et ungt pikehjerte. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hver enste gang du spør deg selv "Bør jeg vente eller gå inn for det selv" så er ALLTID svaret gå inn for det selv. (dette beror selvfølgelig på situasjonen) Livet er altfor kort til å gå å vente, og lure på ting. Gå for det du vil ha! Lykke til. Shit! What this dude said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå