Vattekar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det noen som har en slik boks? jeg skjønner virkelig ikke en dritt, fikk en slik til jul. Prøver fortsatt å finne ut av det. Hjelp meg Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det noen som har en slik boks? jeg skjønner virkelig ikke en dritt, fikk en slik til jul. Prøver fortsatt å finne ut av det. Hjelp meg Jeg har akkurat kjøpt meg et slikt kort, så jeg kan ikke så mye ennå. Men jeg har nå fått det opp å gå. Jeg har Mac da. Hva lurer du på ? Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Er det noen som har en slik boks? jeg skjønner virkelig ikke en dritt, fikk en slik til jul. Prøver fortsatt å finne ut av det. Hjelp meg Jeg har akkurat kjøpt meg et slikt kort, så jeg kan ikke så mye ennå. Men jeg har nå fått det opp å gå. Jeg har Mac da. Hva lurer du på ? Kort? jeg har en sann boks? Nei jeg lurer på alt, jeg får ikke en gang instalasjon til å fungere=p og jeg er ikke noe data noob.. Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Klarer du å spille av musikk da? Hva vil du med boksen, skal du gjøre innspillinger eller skal du høre på musikk. Husk at etter installasjon kan man gå inn i Lydinnstillinger under kontrollpanel(windows) Der må man stille inn hvilken driver som brukes til avspilling og innspilling. Da bør du jo velge EMU driveren da. Er det noen som har en slik boks? jeg skjønner virkelig ikke en dritt, fikk en slik til jul. Prøver fortsatt å finne ut av det. Hjelp meg Jeg har akkurat kjøpt meg et slikt kort, så jeg kan ikke så mye ennå. Men jeg har nå fått det opp å gå. Jeg har Mac da. Hva lurer du på ? Kort? jeg har en sann boks? Nei jeg lurer på alt, jeg får ikke en gang instalasjon til å fungere=p og jeg er ikke noe data noob.. Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Klarer du å spille av musikk da? Hva vil du med boksen, skal du gjøre innspillinger eller skal du høre på musikk. Husk at etter installasjon kan man gå inn i Lydinnstillinger under kontrollpanel(windows) Der må man stille inn hvilken driver som brukes til avspilling og innspilling. Da bør du jo velge EMU driveren da. Er det noen som har en slik boks? jeg skjønner virkelig ikke en dritt, fikk en slik til jul. Prøver fortsatt å finne ut av det. Hjelp meg Jeg har akkurat kjøpt meg et slikt kort, så jeg kan ikke så mye ennå. Men jeg har nå fått det opp å gå. Jeg har Mac da. Hva lurer du på ? Kort? jeg har en sann boks? Nei jeg lurer på alt, jeg får ikke en gang instalasjon til å fungere=p og jeg er ikke noe data noob.. Jeg vil spille inn gitar og vokal, men er vist et problem med å registrere softwaren, jeg må registrere programma for å få bruke de, men det går bare ikke. Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket program har du forsøkt? Prøvde du Cubase LE? Jeg har eget program og har ikke prøvd noen av dem som følger med slik at jeg kan ikke hjelpe deg der. Jeg er forresten superfornøyd med boksen. Hadde noe småplukk i førsten, men det forsvant når jeg lastet ned de nyeste driverne fra www.emu.com Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Hvilket program har du forsøkt? Prøvde du Cubase LE? Jeg har eget program og har ikke prøvd noen av dem som følger med slik at jeg kan ikke hjelpe deg der. Jeg er forresten superfornøyd med boksen. Hadde noe småplukk i førsten, men det forsvant når jeg lastet ned de nyeste driverne fra www.emu.com Et av programma fikk jeg til funke og det var sonar 6 Le, men ikke melodyne osv. Hvilket program er det du bruker ved siden av da? Og mye koster de? Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har Mac og bruker Logic Express. Skjønner ikke hva du kan ha gjort feil. Programmene som følger med skal jo virke. Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har Mac og bruker Logic Express. Skjønner ikke hva du kan ha gjort feil. Programmene som følger med skal jo virke. Jeg har pc så alt fungerer ikke nødvendigvis:) jeg har instalert på vanlig måte:) Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har Mac og bruker Logic Express. Skjønner ikke hva du kan ha gjort feil. Programmene som følger med skal jo virke. Jeg har fått Sonar programmet til å fungere, og vis jeg tar headphones i boksen får jeg lyd, men får ikek programmet til å "oppdage" lyden.. Vet du hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
kingsroed Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vanskelig å svare når jeg ikke kjenner programmet. Hos meg måtte jeg stille riktig input.Hvis jeg hadde på input 2 kom ingen lyd. Måtte velge input 1. Først fikk jeg lyd bare i en høyttaler. Fant ut at man må spille inn i mono for å få lyd i begge. Det man spiller inn lager man man om til stereo senere. Husk at monitor knappen på emu boksen ikke skal lyse når du spiller inn. Du må aktivere en boks i sonar programmet som heter monitor eller noe sånt så hører du lyden du spiller inn og du kan legge på kule effekter osv. Fant en link du kan prøve: http://www.cakewalk.com/Support/newfaq.asp#1 Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vanskelig å svare når jeg ikke kjenner programmet. Hos meg måtte jeg stille riktig input.Hvis jeg hadde på input 2 kom ingen lyd. Måtte velge input 1. Først fikk jeg lyd bare i en høyttaler. Fant ut at man må spille inn i mono for å få lyd i begge. Det man spiller inn lager man man om til stereo senere. Husk at monitor knappen på emu boksen ikke skal lyse når du spiller inn. Du må aktivere en boks i sonar programmet som heter monitor eller noe sånt så hører du lyden du spiller inn og du kan legge på kule effekter osv. Fant en link du kan prøve: http://www.cakewalk.com/Support/newfaq.asp#1 Tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå