sphaa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har et bilde fra en fest som jeg synes er veldig kult. Problemet er bare at det er en person som ikke passer helt inn. Er det noen som klarer å forandre litt på klærne hannes slik at han passer mer inn med resten? Gi han en litt lysere skjorte og en dressbukse eller noe slik. Har du også mulighet til å forklare veldig kortfattet hva du gjør med bildet slik at jeg kan øve meg seinere på det samme trikset? Vennligst ikke forandre størrelse eller lyssetting på resten av bildet da det kan bli problematisk for meg å putte hodene på plass igjen:) Det er snakk om nr tre fra venstre ( nr to er meg:) ) Håper ikke det gjør noe at bildet er sensurert. Der er av hensyn til de som er på bildet. Edit: Jeg skal seinere forandre lyssettingen og gjøre bildet litt kornete så kvaliteten trenger ikke å være så sinnsykt bra Endret 3. mars 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vis du vil endre farge på noe kan du merke det med magic wand tool. Så gå til image-adjustmens-replace colour. så kan du velge den fargen du vil ha. Dressbuksen er nok litt mer vrien, prøv og finn et bilde av en dressbukse på internett og lim den inn og klipp vekk kantene som ikke hører hjemme. Så kan du prøve og gi den sammefargetone som bildet. Enkleste er bare og ta alt i svart-hvitt(ctrl-shift-u) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå