_Brukernavn_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Jeg hadde et program, notepad, installert på min SE k850i, men så formaterte telefonen seg selv, og alt ble tapt. Programmet hadde jeg installert på et minnekort, og filene er enda intakte, men jeg får ikke tilgang til dem. Er det en måte å gjenopprette dem på? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Jeg hadde et program, notepad, installert på min SE k850i, men så formaterte telefonen seg selv, og alt ble tapt. Programmet hadde jeg installert på et minnekort, og filene er enda intakte, men jeg får ikke tilgang til dem. Er det en måte å gjenopprette dem på? Ta en sikkerhetskopi av minnekortet og reinstaller programmet. Hvorvidt du får tilgang til filene etter at du har reinstallert avhenger vel litt av programmet, men det burde gå greit. Skulle det ikke hjelpe og filene i verste fall skulle forsvinne, gjenoppretter du sikkerhetskopien av minnekortet. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hei. Jeg hadde et program, notepad, installert på min SE k850i, men så formaterte telefonen seg selv, og alt ble tapt. Programmet hadde jeg installert på et minnekort, og filene er enda intakte, men jeg får ikke tilgang til dem. Er det en måte å gjenopprette dem på? Ta en sikkerhetskopi av minnekortet og reinstaller programmet. Hvorvidt du får tilgang til filene etter at du har reinstallert avhenger vel litt av programmet, men det burde gå greit. Skulle det ikke hjelpe og filene i verste fall skulle forsvinne, gjenoppretter du sikkerhetskopien av minnekortet. Jeg har prøvd det, men programmet fant ikke filene, men de forsvant ikke heller. Hadde håpt å finne en måte å lese filene på feks. på dataen, da det er et notepadprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå