Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Nytt Kabinett... kuleste av det kule?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel... det jeg egentlig skal ha er et kabinett som er lett å drasse med seg på div lan... Da er de litt teit å kjøpe et kabinett som veier 14 kilo :( fail!

da kan jeg jo like gjerne ta et annet for eksempel Silverstone rv01 :love:

Hvis du skal ha noe som er lett, titt på noe Nzxt. Ville annbefalt Nzxt Lexa. :thumbup:
Lenke til kommentar
Men da er det slik at den er såpass stille at jeg ikke hører at den er på? eller er det liksom litt mer stille enn andre kabinetter?...

Det kommer helt ann på hvor mange vifter, harddisker osv. du har i maskinen, og hvor stillegående de er.

Lenke til kommentar
Men da er det slik at den er såpass stille at jeg ikke hører at den er på? eller er det liksom litt mer stille enn andre kabinetter?...
Hvis du har bestemt deg for at du skal ha det, så gå for det. Konge kabinett da! :)
Lenke til kommentar
jeg vipper litt frem og tilbake mellom P182, hush og rv01... klarer liksom ikke helt å bestemme meg :ermm:
Ikke ta Hush.. Så dårlig kjøling i det. P182 er kult, men veldig tungt? Ville tatt Rv.. Et kabinett litt utenom det vanelige. :)
Lenke til kommentar
Er blitt smålig forelsket tror jeg<3

Men vet du forskjellen på bare "storm sniper" og "storm sniper chassis"?

Storm Sniper er navnet på den kategorien eller gruppen som CM kaller det, Tror Storm Sniper Chassis er navn på DET kabinettet elns, ikke sikker. :hmm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...