Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Nytt Kabinett... kuleste av det kule?

Anbefalte innlegg

Hei...

Skal nå bygge en ny spillpc, og trenger litt hjelp til valg av kabinett. Har til nå landet på NZXT Hush, men synes liksom ikke dette er det såpass kult at jeg løper og kjøper det.

det idielle er et kabinett som ikke bråker mye / isolerer lyden litt, ser helt syykt kult ut og ikke koster flesk. Det er også naturligvis et poeng at det er gode kjølingsmuligheter. Prisen er litt hipp som happ... ikke så mye over 1000'lappen. Men det er utseende som teller mest :D

Maskinen skal som sagt brukes til spill. Har lyst på noe som er skikkelig kult. Hadde håpet på litt personlig erfaring eller bare drømmekabinettet...

:new_woot:

Endret av Emanuel_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig kult? Det vil for deg si?

Mener du da et kabinett med mye lys som synes godt? At det er 'disco' inni der?

F.eks: Antec Nine Hundred

Bare søk på google, så finner du bedre bilder enn det jeg linket til. Det er litt bråkete. Men det er det som er vanskelig når man har et "åpent" kabinett. At man kan se igjennom

NZXT Hush er veldig stille siden hele kabinettet er av aluminium. Så viss du vil ha et kabinett med mye lys, som synes godt. Så blir det vanskelig og ha et stille kabinett. Viss du da ikke har viftene på low.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

vel... det at det lyser mye er ikke så farlig. Det er litt kult, men taenker mer på design :)

skikkelig kult er naturligvis det som kan beskrives med kun to ord; sinsykt kult...

Hvilken synes du / dere er kule?

har sett litt på nine hundred, men det er så mange som har det. Har også sett litt på P180 osv. De er veldig fine, men vet ikke helt...

hvilket kabinett ville du / dere valg om dere hadde noen(maks tre) 500'lapper i lomma?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg ville tatt Antec 1200, en venn av meg har det og det er av ekstremt god kvalitet og ser drit bra ut gjør det og! Har selv Lian Li P80R men det koster litt mer enn 3 femhundrelapper.. :p Så jeg ville absolutt tenkt på Antec 1200!

1200 er svæært! Ikke noe man nødvendigvis trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...