Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aller første date!

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Om noen uker så skal jeg på min aller første date for aller første gang i mitt liv!. Skal møte ei jente jeg har snakka med på nettet ei stund nå. Vi har mange felles interesser å det liker jeg :). Men den dagen vi treffes så har hun også bursdag. Å siden hun fyller år så må jeg kjøpe noe til henne. Har tenkt til å spandere pizza på hu og kanskje noe annet for se hva jeg finner på :) jeg å hun har mange felles interesser (Som jeg nevnte tidligere) Å jeg tror jeg aldri har finni ei sånn jente, jeg vet at hun passer perfekt til meg ;) Men må gå litt rolig frem.

Noen her som har noen tips om hva jeg burde gjøre på denne daten?, å siden hun har bursdag så blir litt mer spesielt. Er det lurt av meg å spandere pizza?.

Håper på mange bra tips :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest F8481B

Hei.

Ikke overdriv på hva du gir. Du vil ikke tjene noe på å spandere hele gildet. Spleis på pizzaen hvis dere skal på restaurant etc. Du kan feks tegne et kort som du gir til henne. Det setter hun nok pris på.

Og så må du passe på å få litt fysisk kontakt ut over den obligatoriske klemmen ved møte! Legge hånden på kneet hennes, holde hånden hennes litt mens dere sitter ned eller tilsvarende. Hvis ikke blir terskelen for fysisk kontakt større for hver gang dere møtes..jeg snakker av smertelig erfaring! :)

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Hmm,

Første inntrykket er jo uhyret viktig, så prøv å være avslappet(om mulig).

Jeg er ikke heilt før det hær med å møte folk som man har pratet med på nette, kan jo være en man som sender deg bilder av en jenta før alt du veit... men tipper dere har brukt web cam.

Men du kan ta en sleip en ;) Trust me denne funker vær eneste gang :yes:

Etter dere har spist så kan du spørre om hun vil være med å gå en tur, å velg en vei dær det er lite traffik og ingen gate lys.

Du får da en lettet samtale itillegg til at du kan ta henne i handa :D

Stol på meg, det vil ho digge.

Det på grunn av at hun vil føle at du på en måte passer på henne og hun føler seg meire trygg :thumbup:

Håper dette hjelper deg litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...