webInformasjon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei jeg har en Windows Vista som finner ingen nettverk. Når jeg trykker på Vis netverkksdatamaskinner kommer det denne datamaskinen er ikke komlet til et nettverk: koble til ey netverk Kan dere være så snille å hjelpe meg Takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du en fungerende maskin som har drivere installert? Hva slags nett prøver du å koble opp mot? Kablet, trådløst? Lenke til kommentar
webInformasjon Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Har du en fungerende maskin som har drivere installert? Hva slags nett prøver du å koble opp mot? Kablet, trådløst? Takk for at du hjelper Jeg prøver å koblet til trådløt-nettverk. nå finner jeg lista over trådløse nettverk. Men jeg vet nettverket fungererr, for jeg sitter på det akkurat nå ,med en annen pc. kommer inn andre steder med den pc, men ikke på mitt trådløs. Jeg tror det er noe med mitt tilkoblingsinnstillinger til Internett!! Har Windows Vista Home Premium Vet noen åssen innstillingene for Internet skal vare? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det skal ikke være så komplisert. Du må sjekke om krypteringen til PC er korrekt. Det er det som vanligvis er problemet med slike forbindelser. Hvis du velger avanserte innstillinger så bør du finne nettverket ditt og der kan du endre nøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå