67viper Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei alle sammen Jeg opplever tilstadighet at min trådløse router resetter seg og går tilbake til fabrikkverdier. Dette kan skje 1 gang i uken, eller 1 gang om dagen. I dag har det skjedd 2 ganger i løpet av 2 timer. Det finnes ingen ny firmware til routeren. Har noen opplevd dette, eller har noen tips. -Viper Lenke til kommentar
Raines Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei alle sammen Jeg opplever tilstadighet at min trådløse router resetter seg og går tilbake til fabrikkverdier. Dette kan skje 1 gang i uken, eller 1 gang om dagen. I dag har det skjedd 2 ganger i løpet av 2 timer. Det finnes ingen ny firmware til routeren. Har noen opplevd dette, eller har noen tips. -Viper Jeg har også den ruteren. Det skjer akkurat det samme her også. på min pc mister jeg nettverk minst en gang til dagen og må trykke på "reparer" eller resette ruteren. Endret 3. mars 2009 av Raines Lenke til kommentar
67viper Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg byttet tilbake til min gamle 3com wireless router og alt virker som det skal. Skal teste en D-Link DIR-655 snart. Så min konklusjon er at routeren er defekt. Endret 5. mars 2009 av 67viper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå