zaico Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei skal til å bestille meg noen gamecube og xbox spill, så lurte jeg på yeees.com, har hørt at den godeste 315-529 Holt er eier av dette firmaet, men har dere noen erfaringer.. ps Er ikke interesert å høre nedrakking fra folk som ikke har prøvd firmaet, og er vertfall ikke interesert å høre den godeste pokemon, Hiltegutten selv svare meg på denne tråden... Jeg vil høre deres erfaringer, leveringstid, service o.l. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Trodde det var konkurs jeg.... eller blander jeg med en annen bedrift som mr.Holte har hatt fingrene i? Hvorfor du engang vurderer å handle der med all den negative omtalen det firmaet skremmer meg... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fyren bak firmaet er satt i fengsel, og det hele er en svindel. Kjøp spill en annen plass Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 trur det blir en annen plass ja.. synd dvdstrax.com ikke har gamecube spill Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Genialt å ha dårleg rykte på ei 1 år gammal bedrift Lenke til kommentar
cow Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 yeees.com er vel ikke eid av steffan hilt ,men av enellerannen fetter tror jeg. og de er ikke konkurs. har hørt flere som har kjøpt spill derfra uten å bli lurt, så tror det er trygt Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 eg bestillte buffy sesong 1 her, og vet ikek helt hav eg skla si, betillte slik at eg skulle får dne på 3-8 arbeids dager, men tok nesten 2 månder så fikk eg den. sente 1 mail til de, og fikk en annen film som beklager. tok litt lengre tid, og de fikk den endelig i bergen, da kom en av de som jobber der å møtte meg i byn (bergen) med filmen og alt var topp. har faktisk bestillt sesong 2 også, samme sted. håper det går bedre denne gangen. og de var billigere en alle andre steder eg fant.. om de er bra eller dårlig, vet eg ikke, men har hørt ganske mye dårlig. men de er jo litt billigere, og haster ikke så fælt uansett å få filmen med en gang. gir de ialefall 1 sjangse til før eg gir de helt opp. vis de bruker like lang tid vær gang, så får eg nå 2 filmer vær gang:P Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 off topic: de har pre-order på doom 3 på yeees.com, syns det var litt tidlig jeg... http://www.yeees.com/varer/PC/PC0072.html Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 off topic: de har pre-order på doom 3 på yeees.com, syns det var litt tidlig jeg... http://www.yeees.com/varer/PC/PC0072.html samme har akersmic.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 doom III som funker på både win95 og winNT? as if...? eller er det mulig? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Tror yeees har gode kontakter, siden de er de eneste som har fått release date på Doom III Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 joda gode kontakter eller fin fantasi Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Tror yeees har gode kontakter, siden de er de eneste som har fått release date på Doom III Jepp, fri fantasi.. De setter den jo bare fordi folk skal forhåndsbestille.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Dere som ikke er helt med i Yeees-problematikken burde lese DENNE tråden: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=6614...highlight=yeees Den førte til endel diskusjon .. (+ flere artikler på itavisen og dinside..) Jeg har handla der noen ganger til nå, og de er seriøse. Men shippinga tar ALT for lang tid... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det er Hilt og fetteren hans som driver Yess ... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 eg har handla spel 2 ganger frå yeees.com einaste eg kan klager på at det tar litt for lang tid før du får pakken lengste eg har venta er ca 35 dager Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 www.play.com er ti ganger bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå