Gå til innhold

Yeees.com svindel eller bare dårlig rykte...??

Anbefalte innlegg

Hei skal til å bestille meg noen gamecube og xbox spill, så lurte jeg på yeees.com, har hørt at den godeste 315-529 Holt er eier av dette firmaet, men har dere noen erfaringer.. ps Er ikke interesert å høre nedrakking fra folk som ikke har prøvd firmaet, og er vertfall ikke interesert å høre den godeste pokemon, Hiltegutten selv svare meg på denne tråden... Jeg vil høre deres erfaringer, leveringstid, service o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg bestillte buffy sesong 1 her, og vet ikek helt hav eg skla si, betillte slik at eg skulle får dne på 3-8 arbeids dager, men tok nesten 2 månder så fikk eg den.

sente 1 mail til de, og fikk en annen film som beklager.

tok litt lengre tid, og de fikk den endelig i bergen, da kom en av de som jobber der å møtte meg i byn (bergen) med filmen og alt var topp.

har faktisk bestillt sesong 2 også, samme sted. håper det går bedre denne gangen.

og de var billigere en alle andre steder eg fant.. :)

om de er bra eller dårlig, vet eg ikke, men har hørt ganske mye dårlig.

men de er jo litt billigere, og haster ikke så fælt uansett å få filmen med en gang. gir de ialefall 1 sjangse til før eg gir de helt opp.

vis de bruker like lang tid vær gang, så får eg nå 2 filmer vær gang:P :woot::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...