Gamerspree Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal bare skjekke om disse komponentene vil yte bra sammen noen måtte å få det bedre kanskje? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Asus hovekort + OCZ ram brikker = Ikke forvent deg at dette skal funke helt perfekt Ville tatt noen Corsair eller Mushkin brikker når du skal ha det med Asus. Mange som har hatt problemer med Asus og OCZ sammen. Men ellers er det veldig bra! Endret 3. mars 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ville valgt et GTX285 framfor GTX280 Og når det gjelder ram'en så har jeg kjørt OCZ og ASUS sammen på mange platformer i en årrekke uten noen problemer, men det vet at det har vært et problem med enkelte hovedkort Endret 3. mars 2009 av C4STOR Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan få skjermkortet Sapphire HD 4870 med Toxic-kjøling, 1000 kroner billigere enn GTX 280. Dette lønner seg økonomisk, med tanke på at ytelsesforskjellen kun er på cirka 10% i Nvidias favør (prisforskjell: 37%). Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva med 4850X2? Den er billigere og 10% bedre enn GTX 280 - bedre blir det vel ikke? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ikke verst det nei. Årsaken til at jeg valgte den dyrere Toxic-modellen av Sapphire 4870, var rett og slett på grunn av rufsete omtaler rundt standardutgaven. Har ikke sett på tester av 4850X2, og kan derfor ikke fastslå noe som helst sikkert, men Sapphire-modellen kan også muligens bære preg av disse problemene. Men vent til i morgen, da vil jeg ha et svar klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå