Scarn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Tips til humoristiske tilbakemeldingar til telefonselgarar? Altså, å svare med å tilby selgaren å kjøpe noko frå meg etc. Endret 5. mars 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Lat som du er dement og ikke husker hva som har blitt sagt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tips til humoristiske tilbakemeldingar til telefonselgarar? Altså, å svare med å tilby selgaren å kjøpe noko frå meg etc. Si at du ikke har tid nå, men at du kan ringe han senere hvis du får nummeret hjem til han. han vil garantert si nei og da sier du. hvorfor det? LIKER DU IKKE Å BLI PLAGET PÅ FRITIDEN DU HELLER!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tips til humoristiske tilbakemeldingar til telefonselgarar? Altså, å svare med å tilby selgaren å kjøpe noko frå meg etc. Si at du ikke har tid nå, men at du kan ringe han senere hvis du får nummeret hjem til han. han vil garantert si nei og da sier du. hvorfor det? LIKER DU IKKE Å BLI PLAGET PÅ FRITIDEN DU HELLER!!!! Seinfeld metoden er også en fin metode. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Tenkte litt på The Julekalender. Olaf tilbudde han i andre enden eit par gamle sokkar Edit: kanskje den i lotto reklama Endret 3. mars 2009 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 det jeg pleier, de gangene de sier "kan jeg snakke med den siste som fylte år som er over 15?" svarer jeg med "Nei, det bor dessverre ingen her som er over 15" gøy Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her hjemme har vi det ganske greit. Lillebroren min på 10 sitter ofte i stuen med den stasjonære pc'en og spiller spill, hustelefonen ligger ved siden av. Å svare telefonen har på en måte blitt "hans ansvar". Så når han hører at det er noen med svært formell talemåte så snakker, så begynner han å fortelle dem om hvor langt han har komt på diverse spill ^^ "Hei! vent, skal bare komme meg til neste nivå. Ååe, game over, nå må jeg begynne på nytt..." Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha. Likte den. skal jeg og begynne å bruke^-^ Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis det er en som vil gi deg gratisprøver(som koster penger) på omega3 og rosenkål og sånne jalla kosttilskudd, be om å få høre hvorfor. De som har ringt meg sier de mest banale ting, som at det hjelper mot kreft og aids og div annet bullshit. Mens de holder på å lese opp argumentene bryter jeg inn at det høres jo veldig flott ut at det kurer kreft o.l. Så etter å ha pratet i noen minutter om hvor fantastisk produktet er, be de sende det til barneavdelingen på radiumshostpitalet elns. De blir gjerne litt forfjamset av det i andre enden De sier selvfølgelig nei det går ikke, og da kan du begynne å vise tilbake til alle argumentene og prate produktet ned til selv selgeren til slutt sier at du ikke burde kjøpe produktet. Har fått til dette med to ganger selv ^^ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 En av mine kompiser pleier å dra det ganske langt, virker interessert og naiv, men er på gli. Tar det helt med ro, snakker sakte og får de til å ramse opp varedeklarasjonen om det går an. Han må virkelig ha det inn med teskje for å si det slik :!: Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 DU må snakke om topicen til selgeren kjempe lenge. Til slutt spør han om du vil ha den, så sier du: Njjaaa.. Nei. Så legger du på. Mens du snakker må du si masse kødd og du trenger liksom ALL informasjon! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg pleier å svare at det ikke passer for jeg sitter og bæsjer... Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Tenk så morsomt å være telefonselger. Å høre alle folk sine dumme unnskyldninger og påfunn for å ikke snakke med de^-^ Endret 6. mars 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
qollies Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lat som du er telefonselger selv så når du svarer begynner du: Hei, jeg lurte på om du var intressert i et nytt produkt kalt "Legg på!" Det er et produkt som er veldig hjelpsomt visst du hater at telefonselgere ringer midt oppi det du holdt på med. Produktet registrerer hva stemmen sier dei 10 første ordene og legger så på om det er en telefonselger!" pip...pip....pip..... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 jeg sier bare "vent litt du skal få snakke med min far", så går jeg inn på dataen, finner fram microsoft sam og har det veldig gøy. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan også begynne å snakke et annet språk da Så får dei noe å tygge på Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ta en session med snabbgrabbar tysk! =) Er noe alà petter solberg engelsk, bere det er tysk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Det er alltid veldig morsomt å late som om man kjører bil, og for eksempel plutselig si at man kjører inn i en tunnel, lage masse rare sprakelyder (trenger ikke høres ut som spraking) og til slutt legge på... ^^ Egentlig er det helt idiotisk, da man vanligvis ikke har med seg hustelefonen i bilen, men det er faktisk en del selgere som ikke sier noe på det... Ellers er det også veldig gøy å begynne å snakke om helt andre ting, som for eksempel at selgeren prøver å selge deg, for eksempel, Omega3-piller. Han babler i vei om hvor fantastisk bra de er og at du må kjøpe dem. Men så går du inn på et annet tema (gjerne ikke så alt for langt fra det han snakket om), som f.eks. en eller annen ikke-eksisterende Omega3-drikk eller noe, og forklarer hvor fantastisk den er og at kanskje selgeren burde prøve den i stedet. Holder man på lenge nok legger selgeren på, det skal jeg love deg... Kom forresten på en til. Prøv å snakke slik som , men som svar på selgerens tilbud. Da kan man enten bare snakke jææævlig treigt og bruke en halv time på det, eller begynne å spørre om alt mulig dritt om produktet (gjerne helt irrelevant informasjon) og til slutt bare si man ikke er interessert og legge på... Endret 30. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå