edge Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hepp, Er på utkikk etter ny TV. Prisramme er som nevnt i topic 10 000, og specs er 1080p og 40". Har kikket på Samsung, A686 virker ganske digg til bruksområdene mine(film, PC, spilling og TV).. Men er åpen for forslag! Thanks Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har selv A656, og er strålende fornøyd. Kanskje du kan ta en titt på den? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har selv A656, og er strålende fornøyd.Kanskje du kan ta en titt på den? Et bra forslag,kjøpte den selv, dvs jeg kjøpte den til min søster og det er en knall tv Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jo, men ser Netshop skriver at A686 har bedre høyttalere, kortere respons, USB pluss at den i mine øyne ser bedre ut. Er det noe gærnt med den, da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jo, men ser Netshop skriver at A686 har bedre høyttalere, kortere respons, USB pluss at den i mine øyne ser bedre ut. Er det noe gærnt med den, da? Neida,686 er vel egentlig en nyere utgave av samme tvn Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jo, men ser Netshop skriver at A686 har bedre høyttalere, kortere respons, USB pluss at den i mine øyne ser bedre ut. Er det noe gærnt med den, da? Neida,686 er vel egentlig en nyere utgave av samme tvn Var det jeg hadde inntrykk av, ja Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 skal nevnes høytaleren på 656 er tragisk;) den oppgraderte modellen er verdt det hvis du ikke har planer om eget lydanlegg Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvem bruker vanlige høyttalere på en sånn tv i dag a? Hvor blir filmopplevelsen av med sånne høyttalere? haha.. Kjøper ikke tv for å høre på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå