Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei skal ha meg nytt SLR kamera, men jeg har 2500, hva er bra og kjøpe da. tenkte D40 (kan også kjøpe brukt ) kansje.

Men vet dere om noen bra? Skal brukes til Ski,natur,portrett,kunst,ting,skateboard ;)

D40 er bra, og kjøp det gjerne brukt. Det er mange bra kameraer, har du lest Guide:Hjelp til valg av første speilrefleks? Og Akam's anbefalinger? Generelt anbefaler jeg for min del å kjøpe det billigste du finner først, seinere vet du mer om hva som fungerer og ikke for deg, og da har du ikke brukt mye penger på noe som passet dårlig eller som du ikke bruker så mye som du hadde trodd.

Lenke til kommentar
hei skal ha meg nytt SLR kamera, men jeg har 2500, hva er bra og kjøpe da. tenkte D40 (kan også kjøpe brukt ) kansje.

Men vet dere om noen bra? Skal brukes til Ski,natur,portrett,kunst,ting,skateboard ;)

Hvor mange tråder har du nå med det samme spørsmålet?

Hva er galt med de andre trådene?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1080713

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079768

Lenke til kommentar
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Innlegg er redigert pga ufint språkbruk. Trådstarter bes også holde seg til en trå og heller ta den tilbakemeldingen han/henne får i den ene tråden og ikke i X antall andre tråder.

Dette innlegget kommenteres ikke da det er Off-Topic å kommentere moderatorhandlinger. Tilbakemeldinger taes via PM :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...