Aes456 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan forklare meg hvordan jeg fester kabelen her? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tre kabelen gjennom "mutteren", og brett korden rundt tuppen, så skrur du den inn i sikkringsholderen Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Takker... Var det jeg trodde, men synes bare det virket så vinglete. Får skru den bedre fast Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er kabelen riktig dimensjonert i forhold til sikringsholderen da? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke helt sikker... Holderen er fra biltema, så det kan være at det er dårlig kvalitet på den bare. Er noe 20mm² kabel mener jeg, ikke sikker på om det skulle passe? http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=88071 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kabelen skal være nesten like tykk som det hullet du trer den gjennom, på sikringsholderen. Noen holdere har "overganger" slik at du kan bruke tynnere kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå