Gå til innhold

nytt skjerm! hvilket er spørsmålet ?


Anbefalte innlegg

fra før av har jeg en hitachi cm715 som jeg kjøpte for lenge siden 2-3 år siden, men i det siste har jeg begynt å merke flimring på skjermen sikkert fordi den har fått seg et par "støt" og sånne ting under flytting og sånne ting så den begynner sikkert å bli litt sliten! fordi før var bildet helt bra! skarp og fin uten sånne streker som gikk merkbart over skjermen..

 

og siden komplett på stovner er nærmest så skal jeg skjøpe der da, er åpen for andre forslag, vil helst ikke bestille over nett siden jeg vil ikke at skjermen skal rulle over hele oslo før den kommer til meg og ;)

 

http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=6&t=270&l=2 bør noen av disse være aktuelt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja. men da har de iallefall rulle i svære paller og sånt ikke så mye risting. men bestiller du over posten driver gutta og "lemper" den her og der det står ikke akkurat "forsiktig kostbar innhold" og hvis det hadde stått det på den så hadde vel disse post gutta gitt faen alikavel! og dessuten har jeg råd til å betale den 100 lappen mer for å få meg bort til butikken.

 

hva er galt med komplett ? skal jeg kjøpe skjermen på elskjøp ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...