ventura87 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Inviterer alle som våkner opp til musikk om morgenen til å dele deres topp våkne-opp-til-musikk liste. Jeg kunne iallefall ikke finne noen tråder som tok opp dette, så da lager jeg en =) For meg er det låter som er rolige og behagelige å våkne opp til. Jeg synes det er viktig å bytte ut musikken ofte, gjerne hver dag, for ikke å "ødelegge" låta evt. bli lei av den. Mine favoritter (tilfeldig rekkefølge) er som følgende: Morgenstemning - Edvarg Grieg Guns'n Roses - November rain Pink Floyd - Brain damage Pink Floyd - Learning to fly Moody Blues - Nights in white satin Alphaville - Forever young Rolling Stones - Angie Rolling Stones - Sympathy for the devil Pantera - Cemetery gates Endret 3. mars 2009 av ventura87 Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Incubus - Aqueous Transmission EDIT: I tillegg kan Opeth - Hessian Peel funke. Myk start, men du sover ikke gjennom den! Endret 3. mars 2009 av Atatar Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 It's a beautilful day - Queen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Beautiful Day -U2 Denne våknet jeg faktisk til her om dagen! Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 vekkeklokka mi er Fanômas - Page 22 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Står alltid opp til Lunaris - In Contempt Of Humanity. men må bytte den ut før jeg ødelegger den, men jeg er for lat Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har våknet til You Are Number Six av Behold... the Arctopus hver morgen i en liten evighet nå. Er vel på tide å bytte ut. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 All Jarreau & George Benson - Breezin - Mornin - summor breeze Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Anaal Nathrakh - Between Shit And Piss We Are Born bruker jeg. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 gir meg alltid den motivasjonen jeg trenger for å rive meg opp av senga i hverdagene. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den virket jo veldig lovende helt frem til skrikingen begynte.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 m1dy - Minami Ikebukuro Hardcore Custom Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For øyeblikket er det Santogold - L_E_S_ Artistes som vekker meg, skifter stort sett hver uke uten at jeg har noen favoritter... Også hender det jeg våkner av vekkeklokka til dama, det er en eller annen random låt fra Tool - Ænema Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei pululf! Om videoen i signaturen din kan gi oss kreft,kan iallefall våkne-til musikken du anbefaler gi deg/oss hjerteinfart Hadde Popcorn melodien som våkne- til musikk ein periode.. No har eg kun ein standard tone fra Sony Ericsson. Har også hatt ein kykkeliky-sang som våkne- til musikk ein periode men,den blir litt brutal for meg dei dagene eg har sovet lite. Trur nok det beste for kropp og sjel er å ha ein melodi/sang som begynner litt gradvis og som bygger seg opp.Slik at ein ungår å brå-våkne. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har våknet til denne siden i sommer. Behagelig indeed! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei pululf! Om videoen i signaturen din kan gi oss kreft,kan iallefall våkne-til musikken du anbefaler gi deg/oss hjerteinfart Bra våknemusikk det da! Våkner veldig fort Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond, såklart. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tittelmelodien til Forrest Gump, blir aldri lei av den. Jeg har hatt den som alarmmelodi på telefonen så lenge jeg kan huske. Nydelig, rolig sang som er svært komfortabel å våkne til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå