spokey Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg skriver en kvantitativ masteroppgave og trenger hjeeeeeelp! Veilederen min er ikke tilgjengelig før neste måned, og jeg har stoppet opp med noen småting som gjør at jeg IKKE kommer meg videre! Har noen greie på spss her???? Jeg skal slå sammen flere variabler til en, men hvordan skriver jeg dette inn i syntax-filen? Det er 7 variabler (de er alle dikotome og inneholder svaralternativene "ja" og "nei"). Ønsker som sagt å slå de sammen, men det blir ikke riktig. Noen som vet? Da hadde jeg blitt GLAD! Lenke til kommentar
spokey Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg skriver en kvantitativ masteroppgave og trenger hjeeeeeelp! Veilederen min er ikke tilgjengelig før neste måned, og jeg har stoppet opp med noen småting som gjør at jeg IKKE kommer meg videre! Har noen greie på spss her???? Jeg skal slå sammen flere variabler til en, men hvordan skriver jeg dette inn i syntax-filen? Det er 7 variabler (de er alle dikotome og inneholder svaralternativene "ja" og "nei"). Ønsker som sagt å slå de sammen, men det blir ikke riktig. Noen som vet? Da hadde jeg blitt GLAD! v Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det holder med én tråd i riktig kategori. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg