Skribenten_ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Det finnes en del sider der ute der folk kan laste opp filer, gjerne i zippet format, forså kan andre laste det ned i gjenn. Men jeg har et problem...noen ganger på de sidene, så hver gang jeg prøver å laste ned noe (jeg bruker firefox + en download mananger program) så vil download programmet mitt laste ned en fil som leses av nettleseren. typisk navn er get.php fil. men dersom jeg velger å bare laste den ned fra firefox sin egen manager så funker det fint, problemet er bare at det går tregt, og de fleste tilfeller så blir det avbrutt, og firefox greier ikke å forsette der den ble avbrutt. Har prøvd en del download manager programmer, men det samme skjer hver gang. Det virker som om "download" knappen er enslags link som fører deg til en php side, som igjenn fører deg til selve filen. men download manageren greier ikke å se det på den måten, den tror at det er php filen jeg prøver å laste ned. Jeg har sett litt på html koden for å se om det er noen andre veier å gå, jeg ser at knappen blir beskrevet slik: <input value="Download File Now" onclick=" GoDownload();" type="submit"> noen som har noe forslag? Endret 3. mars 2009 av janern21 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror endel av de sidene du refererer til legger inn javascript link på knappene for å hindre at man bruker dl managere... Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Tror endel av de sidene du refererer til legger inn javascript link på knappene for å hindre at man bruker dl managere... så det finnes altså overhodet ingen måte å laste det ned på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror endel av de sidene du refererer til legger inn javascript link på knappene for å hindre at man bruker dl managere... så det finnes altså overhodet ingen måte å laste det ned på? Ved å ikke bruke dl manager. Firefox har jo en enkel dl manager innebygget der man kan fortsette å laste ned etter et avbrudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå