Gå til innhold

Hvilke spill har jeg gått glipp av?


Anbefalte innlegg

Burnout Paradise, bedre arkaderacer skal du lete lenge etter. Så bra at du kan bare VÅGE å laste det ned! :grumpy:

 

Burnout Paradise hørtes kjent ut! Forbinder det litt med et gaaammelt bilspill ved navn Carmageddon.. Der var det crash and blow som gjaldt. Var utrolig bra det spillet altså.

 

Fortsatt ingen piratspill å anbefale? Utrolig leit at det ikke blir utviklet flere spill i denne sjangeren. Digger sjølivet med store skip, skatter og kanoner. Arrr matey :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en sjanger/historie som jeg tror har veldig stort potensial som ikke blir utnyttet til sitt fulle! :dontgetit:

 

Absolutt helt enig. Bare med Pirates of the Caribbean, som egentlig ikke er noe godt og gjennomført spill sådan (STORE forandringer som ble gjort med spillet rett før slutt ved å implementere litt av PotC fordi spillet opprinnelig ikke hadde noe med det å gjøre), ga meg utrolig mye artig tid foran skjermen.

 

Sid Meier's Pirates er også et spill som er utrolig artig å spille, men hvor sjøkamp ikke er alt for realistisk. Kjentes noen ganger ut som om jeg hadde en el motor på mitt gigantiske treskip. Så absolutt enig; piratsjangeren bør det lages MER av.

Lenke til kommentar
Burnout Paradise, bedre arkaderacer skal du lete lenge etter. Så bra at du kan bare VÅGE å laste det ned! :grumpy:

 

Burnout Paradise hørtes kjent ut! Forbinder det litt med et gaaammelt bilspill ved navn Carmageddon.. Der var det crash and blow som gjaldt. Var utrolig bra det spillet altså.

 

Fortsatt ingen piratspill å anbefale? Utrolig leit at det ikke blir utviklet flere spill i denne sjangeren. Digger sjølivet med store skip, skatter og kanoner. Arrr matey :thumbup:

 

Burnout Paradise er konge :p Så å si total frihet over en hel by du kan rase over. Bil bytter man ved å kjøre inn i Scrap Shops (elns, husker ikke helt) rundt om i byen, velge farge og de standardtingene. Og ja, det er MYE brutale, deilige og nydelige krasj :D Anbefales!

Jeg og en kamerat pleide å leke "tikken" med bilene rundt i byen (med selvlagde grenser slik at man ikke kunne stikke til fjells ;)). Dette funker dritfint på nett med andre spillere også :p Stabilt er det også, pluss at hvis man vil kan man bare ha free-for-all uten noe race eller objective. Bare leke seg i byen mens man tar takedowns og "sloss" med de andre spillerne :p

+ in-game voicechat. Pass opp for 6-årige fjortiser ;)

Lenke til kommentar
Har vært satt på sidelinjen til spillverdenen en stund nå, snarere rundt 2 år. Har lest mye OM spill, men aldri spilt de. Da jeg snart skal gå til innkjøp av en PC som passer spill, lurte jeg derfor på om noen kan friske opp min hukommelse på spill jeg bør gå til anskaffelse av.

 

Jeg har laget en liten liste, basert på "Ditt favorittspill"-tråden og andre tråder rundt her.

 

Black and WHite 2

 

Fallout

 

Bioshock

 

Stalker

 

Oblivion

 

Gothic 3

 

Crysis

 

Assasin's Creed

 

The Lord of the Rings Conquest

 

Left 4 Dead

 

Fear

 

Anbefalt fra brukerne:

 

GTA IV

 

Mass Effect

 

Call of Duty 4

 

Battlefield 2

 

Total War-spillene

 

Pirates of the Burning Sea

 

Kan noen legge til flere titler, så ville det vært supert!

 

 

 

vis du har veldig bra pc så kan du skaffe deg Crysis og GTA IV

Endret av Krissma512
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...