Gå til innhold

Hvilke spill har jeg gått glipp av?


Anbefalte innlegg

Mount&Blade må prøves...

 

Farcry 2!

 

og...

Call of Duty 4,

Battlefield 2,

 

Er du seriøs? Et av de største drittspillene i 2008. Det verste er at det kunne vært jævlig bra, men de ødela det fullstendig ved å gjøre det så repetitivt og uinteressant.

 

 

Kan jo ikke kjøre i fem minutter uten å måtte stoppe og skyte en haug afrikanere, for så å måtte reparere den skadeskutte bilen med en skiftenøkkel? :roll: Deretter kjøre i to minutter til og kverke neste gruppe.. Disse konstante avbrytelsene ødelegger flyten i spillet fullstendig.

 

 

(MP er forøvrig også elendig IMO)..

 

Støtter de som nevner Oblivion, det er et fantastisk spill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oblivion er sykt bra. Problemet hvis du spiller det, er at du ikke får tid til å spille andre spill på en stund.

 

Oblivion er sykt bra. Spilte det for en stund siden, og fikk kommet meg litt ut i det, men det er utrolig omfattende. Samtidig liker jeg å finjustere spillet med bra mods etc, så før jeg begynner å spille har det allerede gått laaang tid.

 

Noen som har prøvd STALKER - Clear Sky?

Lenke til kommentar
Oblivion er sykt bra. Problemet hvis du spiller det, er at du ikke får tid til å spille andre spill på en stund.

 

Oblivion er sykt bra. Spilte det for en stund siden, og fikk kommet meg litt ut i det, men det er utrolig omfattende. Samtidig liker jeg å finjustere spillet med bra mods etc, så før jeg begynner å spille har det allerede gått laaang tid.

 

Noen som har prøvd STALKER - Clear Sky?

Har klart ut STALKER - Shadow of chernobyl uten mods, og med oblivion lost modden (som gjør spillet mye bedre) Det er et fantastisk spill vist du klarer og ignorere noen av bugsene, men mye ut av det fikses med patcher uansett. Ikke prøvd clear sky mye, men liker du shadow of chernobyl, kommer du sikkert til og like det også.

Anbefaler begge spillene :p

Lenke til kommentar

Oblivion er etter min mening den beste (offline) virtual reality opplevelsen det er å oppdrive. Verdenen er sykt godt bygd, kombindert med realistisk (ja, litt flåsete til tider :p ) AI, gode quests, og masse tilfeldigheter.

 

Spesielt godt etter en fuktig, småkjip kveld ute, he he; lar deg synke inn i en hel ny verden.

 

Min mening i alle fall. Tar gjerne i mot forslag på bedre bygde verdener, men tviler på at de fins.

 

 

Edit: har spilt av og på i tre år nå...

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Kaster meg på Mount & Blade. Ja, man merker at det er et indiespill, men det er fantastisk kontruert. Veldig moro.

 

World of Goo må også spilles. Helt fantastisk. Enkelt, vakkert, avhengighetsdannende som få.

 

Så et spill som verken er særlig nytt, eller krever noe som helst av maskinen din: The Ur-Quan Masters. En gratis versjon av klassikeren Star Control 2. Kan spilles i evigheter. Så lenge du vet at du må begynne på nytt en god del ganger før du begynner å forstå hva du må gjøre. Last ned stemmene og den 3DO musikken også.

 

Oblivion, derimot. Jeg vet at mange, mange nyter spillet. Men, som hardcore Elder Scrolss fan må jeg si at.... Det er ikke noe spill der. De har enkelt og greit kuttet vekk alt som gjorde Elder Scrolls serien fantastisk, til fordel for å ha en lett, innbydende, og pen hypnoseboks av en "virtuel verden" strippet for all spenning, og drevet av et middelmådig slossesystem.

 

Hvis du vil ha hack&slash i førstepersons synsvinkel, kjøp heller Dark Messiah of Might and Magic hvis du finner det billig. Genialt slossesystem, men spillet kunne nok trengt litt mer tid i utvikling.

 

Hvis du ABSOLUTT vil ha et episk rollespill i Elder Scrolls stil, få deg Oblivion, og begynn å leke deg med moddene. OOOmodden er elementær, men utenom det så er det utrolig mye forskjellig som kan hjelpe å gjøre spillet spillbart. Men det tar mye tid og energi å modde til det faktisk er moro, og ikke bare hypnotiserende kjedsomhet.

Lenke til kommentar

Noen av disse titlene er eldre enn 2år men tar de med alikevell ;)

 

Half Life 2 med episode 1 og 2.

Half Life 1 også om du bryr deg om historien i spill serien.

Team Fortress 2 (Online spill)

Day of Defeat Source (Online spill)

Men of War

Så klart må vi også ha med Oblivion m/Shivering Isles og masse mods ;)

Lenke til kommentar
Noen av disse titlene er eldre enn 2år men tar de med alikevell ;)

 

Half Life 2 med episode 1 og 2.

Half Life 1 også om du bryr deg om historien i spill serien.

Team Fortress 2 (Online spill)

Day of Defeat Source (Online spill)

Men of War

Så klart må vi også ha med Oblivion m/Shivering Isles og masse mods ;)

 

men of war

kan du fortelle litt om den?

 

førsteperon? WW2?

Lenke til kommentar
Half-life 2 er ca 5 år gammelt.

Til høsten/sensommeren tror jeg ;)

 

superkaisa:

Det er WW2 ja.

Det er en egen tråd til dette spillet på forumet, der er det ingame trailer og vanlig trailer, masse info om spillet, ta en titt der.

 

Morrowind er også et fabelaktig spill, men mangler litt grafikk, men det finnes jo mod for å få det bedre det og :p

Morrowind synes jeg faktisk er bedre enn Oblivion på mange ting, er blant annet et mye større spill på en måte.

Noe som er litt "turn-off" for Morrowind er at man ikke får reise til morrowind men kun kan være på øya Vvardenfell, men den er ikke så liten da :p

 

Edit:

Kom tilfeldigvis over Morroblivion nå nettopp, ser ut som hele Morrowind spillet med oblivion spill-motor og grafikk ;)

Dette skal jeg laste ned da jeg har Morrowind med alle exp. fra før :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...