abene Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Opera Software er klar med ny sikkerhetsoppdatering av nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) EDIT: Sparer meg ... for denne gang. Kjempeartikkel vedrørende en viktig nyhet. Endret 3. mars 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe, jeg oppdaterte faktisk opera på grunn av denne artikkelen Men er det noen som vet om Opera kommer med noen automatisk update på sikt? Eller har jeg gått glipp av en funksjon? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den sjekker selv etter oppdateringer og sier ifra. Resten må du gjøre selv mer eller mindre. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det skal komme ein auto oppdatering i opera 10. Finst i opera alpha 10 for tida. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Opera sier jo ifra når det har kommet oppdatering så er ikke så vanskelig å få med seg. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Og her sitter jeg, med Opera 9.62 (tukla seg HELT til de to siste gangene jeg ville oppgradere) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Blir vel å laste ned i morgen, er for trøtt nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bruker du linux med et pakkesystem kan du også legge Operas repository inn der og få automatiske oppdateringer sammen med resten av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå