runniz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Heisann, Må etterhvert ha ny telefon, og har satt opp SE C510, T700 og C702 som aktuelle kandidater. Etter å ha hatt en W580i hvor alle tastene er sprukket, hvorav noen er falt av samt at "valg"-tasten ikke fungerer ønsker jeg egentlig en telefon som gir litt kvalitetsfølelse. Etter å ha sett på brukererfaringer med C702, ser det vel egentlig ut som om jeg ikke vil få oppfylt ønsket med den modellen? Samtidig er det lavere batterilevetid sammenliknet med de andre, noe som irriterte meg litt ved w580. Kikker derfor på T700, da jeg forstår at den i det minste har noe av chassiet i metall-finish. Om det gjør noe med hvor solid den er kan kanskje diskuteres, men det hjelper ihvertfall på følelsen? C510 er med, da den er ny.. Er det noe ved den jeg kan sette pris på over T700? Evt. nytt menysystem etc.? Mp3, radio og kamera har ingen betydning for meg. Lenke til kommentar
fangis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 du kan iallefall utelukke c702, se's største bommert på lang tid. ikke annet enn en lang liste med problemer. jeg vil råde deg til å gå for en t700. super mobil med enorm batterikapasitet(så lenge du skrur av 3g)som både er og føles solid. litt lettere enn c510, bortsett fra det så er de veldig like telefoner. jeg har ikke så mye erfaring med c510, men kan anbefale t700 på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå