macaune23 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Her for en god stund siden klarte jeg og knuse skjermen på min acer aspire 5720. Koblet det til tvn min og det fungerte utmerket en god stund. Helt til min nevø har vært og trykket her, når jeg slår på datamaskinen i vanlig modus reagerer ikke tv`n, kommer opp "ingen sync" . Starter jeg pc`n i sikkerhetsmodus med nettverkstilkobling får jeg skjermbilde. Så nå sitter jeg her i sikkerhetsmodus, ganske irriterende da mange programmer ikke fungerer og jeg må sitte på 800x600 i oppløsning. Håper noen kan hjelpe her. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ville prøvd å låne en dataskjerm fra et annet sted. Stikk til en nabo og koble deg til/på jobben eller lignende. Så går du inn og endrer oppløsningen til 800x600 i vanlig modus før du stikker hjem og prøver deg frem på TVen. Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har koblet den til en vanlig skjerm nå, og da fungerer det i vanlig modus. Må jo være noen innstilling på tv`n som gjør det da ? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 TVen er nok langt mer kresen på hvilke instililnger den takler enn en PC-skjerm Les i manualen til TVen hvilke instillinger den takler, elelr sett PCen til 800x600 (siden du vet Tven takler det), koble til TVen og prøv deg frem derfra. (Windows lar deg alltid prøve innstillingene i 15 sekunder og går tilbae til den forrige dersom du ikke får opp bilde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå