embark Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei. Har problemer med 2 skjermer på jobben. Begge er av typen Samsung SyncMaster 940B. Nå har jeg klart å skru både brightness og contrast opp på 100, men det går fortsatt ikke an å se noe på skjermen (nesten). Som om baklyset er gåent eller noe... Har prøvd å google problemstillingen, men har ikke funnet noe som kan være til hjelp. Fant heller ikke ut om det går an å nullstille skjermen til fabrikk-innstillinger. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du prøvd skjermen på en annen pc? HVis de ikke virker der heller så er det nok baklyset som er gåent... Tviler på at det fins en instilling til å slå av og på bakgrunnslys... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har prøvd på en annen PC, skjermen oppfører seg akkurat likt. Klarer så vidt å se det som er på skjermen. Det som er så merkelig er at det skjedde med to skjermer samtidig, og jeg tror ikke det er noen som har tuklet med de, siden jeg har klart å skru opp brightness og contrast uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan være at de har fått for mye strøm et øyeblikk, så baklyset har gått... er nok det som er mest sannsynlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå